“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 21 May 2015

My BIRTHDAY Celebration & MOTHER'S Day Too @ Chalet Alang Kenari, Yan

Alhamdulillah..... Sekurang2nya ianya memberikan kebahagiaan buat diri saya dari sudut hati yang paling dalam... Cewah ayat ganas kot... Kikikiki.... Pada ketika menaip entri di laman blog ni... Saya masih lagi kat ofis... Hari ni hari Khamis, semua balik awai kol 330 pm... Nak balik awai pun.. Tak de keje pun yang boleh buat kat umah... So, just lepak dulu kat ofis... Sementara tunggu petang2 sikit untuk balik... 

Keja? Always bz laaa kakak laa ni... Since handle 2 unit ni... Macam tak de masa nak bergebang2 dan buat apa2 yang tak bopa penting... Bila balik kat umah... Wajib lena... So, petang ni rasanya nak update entri yang tertinggal dan terperap lama dalam laptop ni... Sebab banyak entri2 lain dok beratoq..... Hahahahaha....

Cite entri ni ialah pada 09 Mei yang lalu... After abeh FAMILY DAY kat Chalet Alang Kenari Yan... Dah kebetulan, semua famili saya ada kecuali Ikhmal... Dok plan nak open table laa dekat PIZZA HUT atau makan seafood kat Tanjung Dawai... Dok mengkelan sebab tak dapat makan kepah hari tu... Hahahaha....

Sebab saya memang sewa chalet sampai kol 7 hari tu.. After settle handle hal family day... Saya just lepak2 jer dalam bilik sementara nak tunggu petang2 sikit... Maklumlah.. Bila bawak anak2 kecik ni... Banyak jugak karenah depa yang nak kena kita layan.... Dan Aton dok kata tunggu Kak Ain dan family datang nak tengok tempat ni... So, saya tunggu je lah....

Tadaaaa.... Tak sangka plak... Kak Ain dan famili datang membawa kek HARI LAHIR saya... Kek HARI IBU... dan kek HARI LAHIR anaknya.... Siap bawak mee goreng lagi... KFC... Air dan sebagainya... Walaaaaa.... So, kami celebrate kat sini je lah....

Sila abaikan muka saya yang tak berbedak langsung... Dan jugak tudung yang tak berpin... Main selit2 ja... Kahkahkah... Mana nak sangka kan??? 

Ape2 pun... Tq for the party... For the cake... For the time... Together2.... Dan, malamnya... After balik ke AS... Kami sambung lagi supper kat McD... Kali ni Cik M punya account laaa..... Tq semua.... Walaupun belum sampai tarikh yang sebenar lagi... Dah celebrate birthday untuk Cik M... Dan untuk mak... HAPPY MOTHER'S DAY..... :P





























































































































































































































































































No comments: