“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 5 May 2015

AMERICAN SPACE LEARNING Workshop @ Multimedia Unit, PPAK

Untuk unit yang berada di bawah kelolaan saya, setiap kali ada adik2 praktikal dari UiTM Fakulti Pengurusan Maklumat untuk degree course for final student memang diwajibkan untuk handle banyak aktiviti… Bukan sengaja nak bagi banyak task, tapi actely untuk kesenangan depa jugak bila dah mula masuk ke alam pekerjaan nanti...

So far, bengkel berjalan dengan lancar seperti yang telah direncanakan... Alhamdulillah.... Dalam bengkel ni mereka mengajar peserta mengenai pencarian maklumat menggunakan online journal... Hehehe... Easy kan? Bukan susah pun nak cari bahan andainya kita tau sources yang betul2 bertepatan dengan maklumat yang kita kehendaki....












































































































































































No comments: