“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 27 May 2015

AYAH... Dah 9 tahun PemergianMU.. Dan ADIK... We Are So PROUD....

Bismillahirrahmanirrahim....
Semalam, dah 9 tahun genap pemergian arwah AYAH meninggalkan mak dan kami adek beradek menjalani kehidupan seadanya.... Dan dalam tempoh tersebut, banyak kenangan suka duka yang telah kami laluinya... Dengan berbekalkan semangat yang AYAH tinggalkan buat kami... Kami melayari life seadanya... Ya... Seadanya.... Dari Ikhmal Form 2 tahun tu.. Dan sekarang sudah berusia 23 tahun... Terima kasih AYAH... Kerana meninggalkan kekuatan AYAH untuk kami teruskan hidup seadanya....


26 Mei 2006 ~ 26 Mei 2015... Bukanlah satu tempoh yang singkat... Tapi terasa seolah2 pemergian AYAH terlalu baru buat kami sekeluarga.... :'(






















Baru sempat saya mencoretkan di sini... Mengambil dan mencuri masa saat2 terluang dengan hal2 berkaitan dengan opis... Ngeee... Jangan marah naa boss.... 

Dan, untuk Ikhmal.. CONGRATULATION adek.... Mak, Kaklong, A'ah dan Abang... PROUD OF U dear... Mungkin ketekunan adek melebihi dari kesungguhan Kaklong di dalam bidang pelajaran ni... Mungkin jugak Kaklong sudah bosan dan banyak menumpukan perhatian kepada kerja di pejabat berbanding dengan urusan berkaitan dengan pelajaran.. Huhuhu.... Sedey laa plak bila memikirkannya..

TAHNIAH kerana terpilih untuk present hasil research poster adek di Kolokium QS dan jugak berjaya mendapat presenter terbaik... Kaklong sungguh kagum.... Cuma satu ja... Jangan riak... Jangan riak bila berada di atas dari orang lain... Kerana, Allah maha memberi... Dan Allah jugak boleh mengambilnya semula pada bila2 masa pun... Sekali lagi, TAHNIAH ADEK !!!
























No comments: