“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 18 February 2015

Semoga MAK Cepat SEMBUH :'(

Hampir 2 minggu jugak saya bercuti… Walaupun tak pulih sepenuhnya… Tapi saya tetap lebih  baik kesihatan berbanding mak… Moga mak terus2an diberikan kesihatan yang baik-baik… Moga mak cepat fully recover… Yang paling penting, harap mak tabah dan kuat semangat… Apa2 pun… Kami anak2 masih setia di sisi mak….


Kalau nak diluahkan dengan kata2… Terlalu panjang… Hingga tak mampu untuk saya luahkan… Cukuplah sekadar gambar menceritakan segalanya…. Sekitar rentetan kisah kami sepanjang 2 – 3 minggu kebelakangan ni… Macam2 yang terjadi… Alhamdulillah… Allah menguji untuk memberikan yang lebih buat kami… Mudah-mudahan… Amin….

Terima kasih pada semua yang sudi bertandang dan menziarahi mak... Pada yang sudi bertanya khabar... Pada yang sudi menasihati dan berkongsi suka duka... Pada pihak hospital yang sangat menjaga kami anak beranak selama mana berkampung di sana... Jasa kalian... Hanya ALLAH yang mampu membalasnya.....











































































































































































































































No comments: