“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 26 February 2015

Mewahnya MAKANAN Utara!!!

Cite bertarikh 22 & 24 February 2015... Nak tayang lagi menu jalan2 cari makan dengan adek beradek.. Rindu gile nak makan masakan ayaq tangan mak… Tapi tak leh dah nak harap makan2 mewah macam dulu lagi… Cari makan kat luar wajib laaa tak sesedap mak masak kat umah… Rindu… Rindu… dan Rindu… Uhuk…. :’(


Kesian kat Ikhmal… Sepanjang cuti semester dia kali ni.. Dia tak sempat langsung nak rasa masakan mak masak… Saya ni kalau masak, sesedap mana pun… Manalah sama dengan mak kan?? Cewah ayat tak tahan… Sedap ker? Ekekekeke…..

Alhamdulillah.. Dapat jugak belanja Ikhmal beberapa kali... Dapat jugak upah kat Ikhmal beli spec untuk dia pakai sebab spec yang ada rosak... Harap adek dapat study rajin2... Dah final sem for degree... Dan lepas ni akan direct keje inshaa allah... Sebab Ikhmal terikat dengan scholarship dia... Moga adek lebih success ada QS!!! Amin... Amin... Amin....

Gambar-gambar kat bawah ni adalah 2 kedai makanan yang berbeza tapi menu hampir sama... Alhamdulillah... Kenyang.... Burpppp.....


















































































































































































































































No comments: