“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 18 February 2015

Kisah Berjumpa Dengan Adik AINAA AMANDA SHAHZALI Serta ABC Kelapa @ Kuala Kedah

Tudiaaaa... Panjangnya Tajuk ENTRI... Bangun lewat pagi ni… Mulanya seawal 530 pagi…. Bila tido balik… 730 am baru tersedar… Kelam kabut… Haha… Baju lom iron… Mak belum jenguk untuk bagi makan ubat… Secergas mungkin bangun untuk settle apa yang patut… Mungkin letih sangat.. Atau kekdahnya… Sapa soh tido balik after dah terbangun awai?

***
Ni 1st time mai nak makan ABC dalam buah nyioq ni... Depa dok kata sedap sangat... Benda baru memanglaaa orang suka try kan? Dah menjadi trend la ni... Dan kami yang jenis suka aktiviti jalan2 cari makan ni sanggup mai terjah kat tempat2 macam ni... Lokasi kali ni ialah di area Kota Kuala Kedah tu... Area2 situ laa... Kalau lalu kot situ nampak warung macam dalam gambar ni.. Maknanya betullah tu... Kan?...

Masa dok makan2 kat situ, terjumpa dengan Adik Ainaa Amanda yang dah femes dan jadi VIRAL dalam FB sejak kebelakangan ni... Comel... Dan sangat petah bercakap... Moga masa depan adik Ainaa lebih cerah lepas ni... 

Okey... Makanan kat sini... Sedap2... Kalau yang masih mengambilkira masakan ala2 kampung... Bolehlaa try... Laksa dan bihun sup memang tak menghampakan laaa.... Cucuk2 yang kakaq2 pun ada.... Kikikiki.....














































































































No comments: