“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 2 February 2014

WEDDING & ZARA Saya... :)

01 Februari 2014 ~ Masa sungguh pantas berlalu... Itu kenyataan yang harus diterima... Walaupun kadang2 terasa jugak masa tu berlalu dengan terlalu perlahan bila mana kita tidak punyai kegembiraan untuk melalui hari-hari tersebut.... :)

Ingin berkongsi ~ "Dan didapatinya engkau mencari-cari (jalan yang benar), lalu ia memberikan hidayah dan petunjuk (dengan wahyu Al-Quran)"....

Alhamdulillah... Setiap hari saya cuba untuk muhasabah diri dan memohon keampunanNYA atas segala kesilapan dan kejahilan yang pernah saya lakukan... Moga ianya berkekalan... Moga ALLAH permudahkan setiap perlakuan baik saya ini... Amin.....

















Tarikh tersebut... Adalah beberapa kenduri untuk attend... Ikutkannya adalah 4 kenduri... Tapi sempat pergi 2 saja... Yang lainnya tak sempat.... Minta maaf pada keluarga terlibat.... 

Sepanjang pagi... Lepas subuh terus merajinkan diri untuk mencapai target yang ada.. Iaitu menukar cadar... Kemas bilik... Lipat baju... Dan sewaktu dengannya... Legaaaa sangat... Semua tercapai... Dan pagi tu masih berkira2 dok ingat kat Anakanda ZARA... Nak p ambik... Macam2 halangan.. Bukak dan scroll dalam FB... Perasaan jeles tu wujud... Bila mana... Tengok orang bercuti sana sini.. Dan saya hanya terperuk kat umah... Tak tau nak buat apa... Sedangkan keja berlambak kalau nak buat.... Mulalah mengelap2 camera... Tukar semua yang ada... Cadar... Kain alas... Carpet... Macam2 laaa... Rajin kan? Hahahaha..... 



































Memang plan nak pi kenduri.... Siap dok whatsup2 geng lagi.... Nak plan sama2 pi kenduri.. Bekfast pun tak ambik... Punyalah nak isi perut dengan setimpal2nya dengan juadah kenduri... Hahahaha... Dan... Bila sampai ja umah kenduri... Memang tak lah sempat nak bergambar bagai... Sempat ambik 2 keping ja kat umah kenduri... Gambar pengantin tak dak... Gambaq kami-kami ja... Pi pun berdua dengan mak ja... Plan Aton nak join sekali.. Tapi biasalah... Aton kan? Kalau saya tunggu dia balik... Sure tak sempat nak jumpa dengan kengkawan yang lain... Kikikikiki....































Tetiba ja muncul gambar koeteow ni kan? Sapa yang masak? Chef Maizatul Miza laaa... a.k.a ATON... Paling lawaknya... Dia buat kejutan kata rogi sangat kalau saya tak makan sedangkan time tu rasa perut dah full...

Muncul tahi lalat baru ka kat dahi tu? Hahahaha... Jerawat laaaa.... Adeh... Tak leh nak tutup dengan bedak pun... Oklah... Nanti2 lega laaaa.... :')




Alhamdulillah.... Allah mendengar rintihan kerinduan saya kat budak ni.... Asalnya Eimien cakap tak nak balik minggu ni... Tapi tetiba jer dia call cakap yang dia dah odw balik.. Ohhh... Pastilah sangat gembiranya saya... Sebab ada orang yang boleh saya peluk2... Gomoi2... :)






Aktiviti malamnya... Aton ajak ke GIANT teman dia beli bekas nak letak dalam keta... Saya ikut jer... Mana ZARA? ZARA memang tak de... Dah balik umah tok sebelah umminya kat PIDA... Dan... Hari ni... Maklong nak pi colek ZARA untuk seminggu... Hahahaha... Teruja gile!!... Bak kata Aton... PULUN gile Maklong ni... Kahkahkah....

Buleh teka ka perasaan saya??? Adehhhh... Tak tercerita beb!!!... Malam ni... Tido peluk ZARA... K baiiiii...... :)


P/S: Gambar2 kat atas ni... Cedok merata... D90 + S8200 + cedok kat FB... :)

No comments: