“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 12 February 2014

Aktiviti KANAK-KANAK @ Kelab Sinar Pintar Bayan Budiman Group 4 ~ 1/2014

Elooo elooo eloooo.... Jemput mai ramai2 hari sabtu ni 15 Februari 2014 untuk aktiviti group saya iaitu group 4 untuk handle kanak-kanak dalam Kelab Sinar Pintar Bayan Budiman... Dan poster telah siap naik dan jugak telah diupload dalam FB Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah... Silaaaa oooo silaaaa mai ramai2... Macam2 hadiah menanti adik2 semua.. Cewah... Promo2..... Cuma bawak diri ja... Lain2 pihak kami sediakan dan aktiviti adalah percuma.... :P












Aktiviti kami adalah seperti yang tertera di atas... Group diketuai oleh saya sendiri... Cik M dan dibantu oleh kakak dan abang2 yang sangat GOJES dan ceria.... Dan sebelum menjadi cikgu cikgi.... Kami pun kena training jugak kan.... Dan yang paling best nak buat aktiviti ni nanti... Gelang tangan tiub getah yang masa kecik2 dulu zaman cikgu cikgi sangat femes.... Ahaaakksss.... Dan tak lupa jugak sesi bercerita yang akan dihandle oleh student2 praktikal dari junior2 saya from Fakulti Pengurusan Maklumat UiTM dan student Kolej Universiti Insaniah.... Alhamdulillah... Syukur.... :)

Selain itu... Kami jugak sediakan tenaga pengajar dari luar untuk handle Bengkel Teater.... Dan jangan lepaskan peluang yang ada... Ibu bapa boleh tinggalkan anak2 untuk kami jaga dalam masa 830 - 1230 tgh... Kihkihkih.....

Dan berikut adalah bahan2 yang sempat saya snap untuk training tenaga pengajar... Ceria tak kami???? Walaupun dalam kekalutan MS ISO... Still leh curi2 masa untuk semua ni.... Tu yang tak cukup korum tu.....








































































































































Settle cite hal kat atas... Nak story jugak... Hp semakin mengecewakan... Hahaha.... Nak charging tak masuk... Hanya boleh charging dengan menggunakan power bank ja... Motif??? Survey for next communicator.... Kikikikiki...... Dan pic kat bawah lagi... Anakanda kesayangan saya... Time tengok pic ni malam tadi kat umah... Saya rasa sebak sangat... Sebab saya rindukan budak ni... Ok dear... Nak kena stop dah... Cik M jadi ketua odit hari ni... Nak usung senarai semak untuk pi odit dept IT... K bai.....



















No comments: