“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 9 February 2014

CINCIN Dah KETAT?

Bismillahirrahmanirrahim.....
Semua orang kuaq rehat time ni... Tapi mood nak makan saya tak de... Baguslah jugak sebab tak rasa lapar... Tak rasa nak mencuba itu ini... Kalau kuaq rehat pusing2 kat depan ofis ni... Mesti paling kurang kuaq jugak duit... Tak beli makanan.. Mesti beli benda lain... Hihihi... Perangai payah nak buang... Sebab tu tak kaya raya.... Boros....

















Nak story satu benda... Tetiba je nak kuaqkan cincin semalam macam susah sangat... Hahaha... Rasa baju keje dah banyak yang longgaq... Dah tu kalau pakai jeans pun kena pakai tali pinggang jugak... Tshirt pun dah tak nampak banyak calit dah kalau pakai... Tapi awat leh gemok tang jari lak? Hahahaha.... Punah!!! Agaknya... Lama tak exercise jari kot... Ngeeeeee........


































Esok.... Unit saya akan diaudit... Actelli, kami ada audit dalaman bermula esok (10 Feb 2014) hinggalah ke 12 Feb 2014.... Kebetulan... Saya pun baru ja lagi kat unit ni... Banyak benda yang nak kena blajaq... Banyak nak kena tengok... Mentelaah dan sebagainya.... Dah tu... Ujung minggu ni group saya kena handle budak2 untuk aktiviti Kelab Sinar Pintar Bayan Budiman... Inshaa Allah... Nanti sampai masanya... Saya storylah k.... :)

Baru settle tengok2 apa yang patut... Dah tu buat memo nak minta auditorium dan hadiah untuk aktiviti Sabtu nanti.... Sat ja kan? Sat ja Februari nak sampai ke pertengahan... Whouuuhhh.... Awat masa berputar cepat sangat? Tapi oklah jugak... Bila ada keja oklah... Kalau tak dak keja yang nak buat yang tak ok tu.....



















































Proses rawatan muka yang berparut hampir menemui jalan penyelesaian... Lepas ni leh laa pi erobic balik... Hahahaha... Bukan apa... Kes hari tu sampai ada kawan kat situ tanya... Baru lepas demam campak ka? Kikiki... Punyalah tak jaga kan? Sebab dok rasa penampilan diri time tu tak laaa penting sangat... Waktu tu kan tengah hilang arah tujuan... La ni dah ok... Dah tersedar dari lamunan dah.... Life must go on.... 


































Sambil menaip entri... Sambil mengunyah asam ni... Sangat sedap.... Saya sebenaqnya tak suka makan benda2 macam ni... Orang cakap makan asam banyak2... Otak nanti jadi slow... Konon laaa kan? Tapi tak leh laa nak percaya.... Tapi macam saya ni jaga macam2 pun.. Dok tak ok jugak... Baik makan ja apa yang rasa nak makan... Cuma tak nak laaa baju dok kena buat lain lak sebab tak celuih... Dan tak nak laa jugak baju macam baju pinjam sebab kuruih sangat... Kena buat baru jugak kan? Sekarang ka time jimat cermat.... 

Rindu laaa nak pi berdansa dan joget lompat bagai... Lepas satu... Satu masalah dan sekatan yang muncul... Memang pun ni ala2 alasan orang yang malaih... Nak start engine balik payah ooo... Tapi kita cuba lagi tahun ni untuk turunkan berat badan.... Kahkahkah.... At least 2013 saya berjaya laaa jugak... Walaupun sikit ja pun..... Kan?


No comments: