“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 9 February 2014

Hello MAKLONG... Jangan SEDEY~SEDEY....

Hai... Masa sangat mencemburui... 2014 yang sangat dipenuhi dengan macam2 aktiviti.... Saya bz dengan keje... Yang ada macam2 aktiviti... Di unit baru... Yang masih nak belajar bidang dan tugasan keje baru... Kena betulkan senarai tugasan staff di Unit saya... Kena betulkan untuk persediaan audit dalaman... Nak mengaji hal2 baru... Dan macam2 yang baru perlu dilalui... Paling penting penghijrahan baru dalam dalaman saya... Dan macam2 lagi.... Tapi apalah nak dibandingkan hal duniawi dengan adanya anak kecik ni dalam hidup saya... Kan? Bila dia ada... Wujud satu tanggungjawab yang besar dalam hidup saya... Menjadikan saya seorang 'ibu tumpang' yang sangat bertanggungjawab... Ahakss.... Ngade2 no!!!

Mungkin ZARA nak cakap... "Ello Maklong... nanti kalau Zara tak dak dengan Maklong... Maklong jangan dok rehat ja tau... Baca laa jurnal2 Maklong tu... Zara dah tak sabar nak pi konvo Maklong untuk hadiahkan bunga... Dan Maklong jangan sedey2 dan rasa sunyi... Nanti ZARA mai laa lagi....." Hahaha.... Berangan betoi laa Maklong ni.... Tapi inilah kebahagiaan saya... Tangisannya adalah irama yang boleh membuat hati saya berbunga riang.... 

'I LOVE U' ZARA BATRISYA..... 









































































































































P/S ~ Sila abaikan muka yang tak makeup dan tudung yang tak terurus... Pi beli ikan ja time ni pun... :P

No comments: