“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 11 December 2012

PINKY... Pink2...

Hari ni... Pagi2 lagi lepas menjelajah ke rak buku... Terus masuk auditorium... Tengok2 apa yang berlaku..... Yaa... Mesyorat BAKEB... Ni dah tahun yang ke 3 saya tidak menyandang apa2 lagi jawatan... Lega... Rasa lapang jiwa dan raga... Ape2 pun... Perjuangan insan2 lepas kita... Perlulah disupport dari masa ke semasa kan? Mesyorat pun tak lama macam slalu... Kali ni very simple... Pagi depa makan free, jamu nasik lemak ngan ayaq... Oleh kerana saya masih lagi mengamalkan proses tak menjamah nasi... So, terpaksa buat2 tak nampak apa itu nasi... Telan ayaq liuq dari jauh ja kot... Hehehehe.....


Tema hari ni adalah kale PINK... Plus ngan tudung bawai airbrush yang beli direct kat AIDA, Gadis Melayu... Tudung CITRAIDA... Wakakaka... Promote kot.... 1st time pakai... Serius, bau kedai lagi sebab tak basuh... Tak tau bopa tangan yang dah pegang tudung ni... Muehehehehe.... Cari baju keje yang bersesuaian... Ni ja yang ada... Baju raya posa tahun ni..... Pakai jelah labu......


Owh... Kat bawah ni? Saya punya koleksi magnet fridge yang saya ada kat ofis... Ada kawan bagi, ada cintahati bagi, ada yang beli sendiri... Haaa... Kalau orang dept IT kat tempat saya tengok jenuh kena marah pasai dah pesan jangan boh magnet kot belah tu.... Kekekeke... Alaa... Kecil2an jer... Apalah sangat... Lagipun saya banyak menggunakan LAPPY peribadi time nak buat keje kan? Boleh alasan macam tu diterima? Kekekeke....


No comments: