“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 8 December 2012

INSAN Yang Sama Tetapi BerBEZA...


Saya masih boleh katakan pada DUNIA... Yang saya masih KUAT... Masih berNAFAS... Masih diberikan pemikiran yang baik untuk meneruskan sisa-sisa hidup ini.... Meskipun saya telah banyak berubah dari prinsip asalnya... Meskipun dibuang dan terbuang dari sesuatu perkara... Meskipun direndahkan oleh insan-insan yang lebih tinggi... Dan saya masih mampu tersenyum sekalipun senyuman itu tidaklah selebar dahulu... Buat sorang kawan yang menaikkan martabat saya selepas kejatuhan dan dijatuhkan... Terima kasih atas pandangan ikhlas itu... Sekalipun air mata ini banyak mengalir... Tetapi saya telah rasa suatu ketenangan bagi membina semula kekuatan saya yang telah dipatah-patahkan... Sekurang-kurangnya masih ada lagi insan yang mengagumi kesungguhan dan ketabahan saya.... Terima kasih..... :)



No comments: