“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 5 December 2012

BUKIT TINGGI ~ Pahang...

Time ni bertarikh 26/11/2012 ~ Suatu ketika dulu... Tarikh ni sangat2 bermakna buat saya.. Dan sehingga sekarang pun saya masih mengingati betapa pentingnya tarikh ni meskipun ianya telah sangat lama berlalu... Dari zaman saya masih di sekolah... Sehingga sekarang ianya tetap segar lagi di ingatan... Walaupun ianya sudah tak membawa apa2 makna lagi dalam kitaran perjalanan hidup saya... Cewah... Intro yang jadikan orang tertanya-tanya kan? Biarlah rahsia... Kekekekekeke....

Ok.. Ni adalah kunjungan kali ke 3 saya ke sini... Dan ketiga2 kali tersebut... Hanya bangunan ja sama... Tapi yang lainnya ada yang berubah2.... :))... Ketika kami sampai cuaca tak menentu... Berubah2.... Macam hati saya ketika tu.. Kejap ok kejap tak... But kami tetap enjoy... Tak pusing habis sebab Aton tak larat nak jalan... Rugi... Tapi time tu ujan kan? Tak sempat lak saya nak melawat ikan2... SPA Jepun tu... Memang rugi... Mujur dah pernah pi... Hehehehehe.... Tapi pemandangan sini memang sangat cantik.... Kenangan tu tetap ada.... Sampai bila2 pun tetap ada...

Sape2 yang pernah pi tu tentu tau keunikan buildingnya... Sape2 yang tak penah pi... Bila lagi kan???








































































































































































































































































































































No comments: