“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 24 December 2012

Part 05 ~ Hotel & Persekitaran HATYAI...

Weeehuuuu.... Kami sampai di Hotel GRAND PLAZA, Hatyai dah malam.. Around 830 malam waktu Malaysia... Cuaca hujan... So, banyak tempat yang sepatutnya pi tapi terpaksa diubah jadualnya dan ada yang batal terus... Sad to say.... Ape2 pun... Sampai ja kat sini... Simpan bag dan terus turun... Sebab takut kalau stop rehat nanti kaki dah malas nak menapak berjalan sekitar tu... Walaupun Hatyai ni bukak sampai pagi.. Tapi tak kan larat nak bersengkang mata sampai pagi2 buta kot... Ape2 pun, saya tetap tido hampir kol 3 pagi gak.. Walaupun melepak dan bersembang dalam bilik jer... Hehehehehe....



















































Tau tak? Actually time  ni kami dah pi pusing seround... Ingat nak teman Kak Dilla cari selipar dulu sebab kasut dia dah geget kaki dia.. Hihihi... Tetiba ja ujan... Musnah owning tudung saya!! Haha... Hujan mai tak bagi warning langsung... Tetiba ja dia mai lebat terus... Pastu stop serta merta... Banyak kali jugak sepanjang kat sana jadi macam tu... Then, kami lepak dulu kat lobby sebelum jalan kaki ke restoran MUSLIM yang berdekatan.....



















































Sorrylah... Sampai sini tak dapat menjaga pemakanan dengan baik... Nak makan pun macam payah jugak nak cari... So, ambik je mana2 rasa nak makan.... Hehehe... Price? Boleh tahan laa kalau nak dibandingkan kategori restoran macam ni kat AS... Oklah... Mampu bayar lagi.... Kikikikiki....

























































































Peace.... After settle isi perut... Kami berempat berjalan2 berlegar2 sekitar Pekan Hatyai tu.... Oklah... Tapi barang Siam dia saya rasa macam mahai ja.... Kalau nak dibandingkan ngan yang depa juai kat bawah City Plaza kat depan office ni macam lebih kurang jer harganya... So, tak payahlah menyusahkan diri nak shopping bagai kat sini... Snap gambar je lah kan??






































































































Nyum3x.... Cedapnyer.... Yang berniaga kat sini MUSLIM... So leh lah nak makan... Price?? Tak tau nak letak harga tu mahai ka murah sebab bukan selalu pun makan macam tu... Bolehlah sekali sekala kalau sapa2 nak rasa kan? Kot nanti kalau orang lain tanya senang nak bercerita sebab dah ada pengalaman.... Ngeeeeeee....






































No comments: