“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 14 November 2012

Majlis BERKHATAN Amsyar...

Oleh kerana hari ni saya bekerja seperti biasa dan tak bercuti... Jadi kami sempat makan kenduri di umah Pn. Roshida... sorang pegawai kat PPAK ni... Majlis ni bersempena dengan anak bongsunya yang berkhatan dua hari lepas.... Time sampai tu... Ramai sangat.. Dan juadah yang disediakan sangat sedap.... 


































Kebanyakan member2 ofis hari ni sambung cuti... Tinggal beberapa kerat ja yang jaga ofis... Tapi bila tak ramai ni.. Nak buat keje pun macam tak de mood sangat laa kan? Esok cuti lagi... Cuti sambutan Awal Muharam tahun 1434H.... Apa azam kalian? Saya tak nak berazam sangat dah... Slalunya... Tak move2 pun.... So, ikut ja apa yang terbentang kat depan mata dan baru decide.....



















































Tadaaaaa.... Amsyar dapat banyak duit...... Pengantin kecik ni.... Siap dikelilingi abang dan kengkawannya tersengeh2 jer... Dah besar dah..... Dan... lepas sesi makan2... Bertolak balik laa... Cuaca sangat panas time ni... So, terpaksa buka aircond dulu untuk sejukkan isi perut dalam keta ni... Lepas tu, balik ke ofis seperti biasa untuk menanti jam 5 petang balik umah masing-masing.... Ngeee.......



















































Dapat doorgift... Cekelat sedekah kat anak kawan... Sapa nak makan kalau ambik pun... Ada buku 40 DOA dalam tu untuk diamalkan... Tima kaseh atas pemberian tersebut..... Amin..... 



















































Nampak sangat sedap kan rojak kat atas tu.... Huhuhu... Leh makan timun ja... Len2 semua tak leh makan... Timun yang dulu tak makan pun, sekarang ni telan jugak... Bukan tak leh sebenarnya... Sajaaaaa.... Oklah... Semua snap guna camera NIKON S8200... Buleh lah gagah gambaq2 dalam ni.... Awat lambat sangat time ni...??? Nak balikkkkk!!!!! 

No comments: