“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 16 November 2012

KELABU....


Sebenarnya.... Hari ni hari yang paling banyak masa saya habiskan di bilik kecil saya... Buat keje yang dengan simplenya saya katakan mengemas... Tapi semakin kemas... Semakin banyak pulak isi yang terkeluar dari perut almari baju saya... Jadi, kesimpulannya bukan kemas... Tapi keluar untuk disepahkan.. :) .... Hari ni... Hari yang kecewa... Tapi tiba waktu malam.. Saya terpandang camera yang berada di sudut hujung katil dan terasa nak bermain dengan speedlight dan lens 50 mm... Dan inilah hasilnya... Anak patung yang menjadi tempat saya mengesat air mata... Yang menemani saya bila saja saya terasa ingin memeluknya... Dan yang saya jadikan teman paling dekat dengan saya... Tapi bukan bantai busuk... :P

Mata saya memang dah kelabu... Tapi bukan tahap kritikal... Cuma last Wednesday... Kekelabuan jarak dekat mata saya semakin menjadi2.... Saye terfikir jugak sebab mungkin saya letih sangat... Atau mungkin keje saya berhadapan dengan gadget2 ni... Sikit sebanyak merosakkan penglihatan mata saya... Dan cuba lelapkan mata... Letak eyedrop dalam mata... Malangnya still sama... Dan terpaksalah saya REDHA.... :(
















Harap2... Tak de lah terlalu teruk... Kerabunan jarak dekat tu sebenarnya untuk orang yang age 40 and above ja... Saya muda lagi.... Huhuhu.... Sampai nak tengok tulang ikan yang lekat kat isi ikan pun tak bopa nampak... Tu laa... Suka sangat pic yang blur2 kat belakang tu.. Sampai sekarang semua pic yang depan mata jadi blur... Kahkahkah!!! Ok... Nanti kite sembang pasal lain plak... Oh ya... Hari ni dah hari ke 8 saya tak makan nasik... Buleh rupanya tinggai nasi... Mode? Nak diet laa... Tak sukses tak pa.... At least saya dah ada usaha... Kan?



No comments: