“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 15 November 2012

Ke Mana Destinasi PengHIJRAHan Kita?


Welcome 1434H... Semoga tahun ni memberikan lebih kebaikan dan peluang-peluang terbuka luas berbanding tahun-tahun sebelumnya... InsyaALLAH... Tapi kalau tanpa usaha... Tiada maknanya kan? Ramai yang bercuti hari ni kan? So apa aktiviti? Hari ni saya just menghabiskan keje-keje kat umah as a celaner pada setiap ujung minggu.. Yaaa... Enjoy!!! 

Nothing to say... Yang penting, saya harapkan saya lebih baik berbanding sebelumnya... Kesihatan saya lebih teratur... Ketabahan hati saya lebih cekal... Dan... saya nak jadi kuat dalam serba serbi... Walaupun biarlah pada permulaannya hanya di luaran sahaja... Sebab lama-lama pasti hati saya akan berdiri kukuh dan teguh... Amin.....  

Yang lain-lain... Biarlah ianya menjadi yang baik-baik apabila saya kena berdepan dengan perkara tersebut.... Sebab... Saya malas lagi nak berazam lebih-lebih... Cukuplah saya menjadi baik dan jujur pada diri sendiri... 

No comments: