“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 12 November 2012

A SMILE Can HIDE So Much PAIN...


Hari ni saya amat berasa sekali... Tapi sebenarnya bukan bermula hari ni... Hari-hari sebelum ni pun... Tapi hati bagai ditahan-tahan... Saya tak suka perasaan ni... Hanya mementingkan sebelah pihak saja... Tanpa explanation... Dan seperti biasa saya kena faham sendiri-sendiri.... Saya tak mau menjadi 'separuh masa'... Saya tak dapat terima bila stage dia sampai setakat ni... Saya tunggu untuk diexplainkan hal tersebut... Tapi sangat hampa... Kalau saya menyoal... Saya terkena... Pasti akan kata susah untuk menjaga hati saya... Susah sebab nak kena tatang saya... Sangat tidak adil... Mungkin cara replace dengan harta benda itu bukanlah yang saya pinta... Saya tak perlukan semua tu... Sekecil2 pendapatan saya... Saya masih mampu untuk menjadi sederhana mungkin... Saya tak suka diperlakukan begini... Tapi mulut saya sudah malas membuka untuk menyoal soalan yang saya dah pasti jawapannya tiada... Kalau anda di tempat saya, apa yang anda rasa?

Terima kasih atas kesulitan yang membuatkan kepala otak saya pening... Yang membuatkan kemurungan berada di sekitar kehidupan saya.. Saya marah... Dan mungkin suatu hari nanti saya akan berterusan begini dan tidak berpaling lagi... Bukan saya pilih jalan ni.. Tapi jalan ini yang telah dibentangkan dihadapan saya... Dan saya sepatutnya PASRAH pada yang telah diperuntukkan untuk saya.... Doakan saya mampu meluangkan hari2 saya dengan ruang2 senyuman walaupun bukan ikhlas....

Gambar Sekadar Hiasan

No comments: