“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 27 September 2010

Terkadang Terasa TIDAK DIHARGAI...

Gambar diambil using camera hp jer... Navigator... Clearlah jugok!!!.... :P
.
Hari ni... Bangun pagi jer macam malas... Sebab malam tadi bertungkus lumus belajar menginput sendiri dan membina table using SPSS... Rasa rugi sebab dah habiskan RM tanpa mencuba terlebih dahulu... Tapi kena guna jugak pepatah... Barang yang lepas usahlah dikenang... Kalau dikenang tentu menangis... :P
.
Lately ni... air mata tak sangga2 dah turun.... Menangis... Pasal keje.. Pasal keje skolah... Pasal CH... Leh lak CH cakap... lain kali toksah dok merajuk sangat... pasai buat rugi ja.. dia tak pandai nak pujuk2... Habis.. aku nak merajuk kat sapa lagi?? Hemeheme... Masing2 ego... Sorry yer CH... Tolong terima keadaan diri ni yang sejak kebelakangan ni amat tak balance dan kurang stabil... Lepas 18 Oct ni kembali ok kot... Doakan yerk... AMIN....
.
Time menaip laman ni sebenarnya bukak lappy nak buat keje skolah.... Nak tusyen SPSS sendiri lagi... But layan sat blog aku... Nak story tentang hal keje aku yang sememangnya tak dianggap cemerlang sejak kebelakangan ni... Aku rasa macam tak best bila jadi macam ni... Sedangkan dari sehari ke sehari aku telah mencuba yang terbaik... Namu tetap disalah ertikan lagi... Aku redha lah... Dan hari ni.. Mula membawa balik satu beg besar antara bahan2 koleksi yang aku simpan kat office... Menjelang minggu depan AHAD.. Aku akan MOVE kan diri aku untuk berapa jangka masa lagi yang aku sendiri kurang pasti.... Mungkin setahun.. dua tahun... atau kurang/lebih dari tu... Atau terus ja menetap kat situ tak ubah2... Atau MOVE terus dari dunia PPAK yang amat aku sayangi... Doakan yer... But.... Syukur ja apa yang ada.. At least, masih tidak dibuang keje... Yerlah... SAYA YANG MENURUT PERINTAH..
.
Ok2... nak sambung buat keje2 peribadi aku kat umah... Supaya cepat siap... Lepaskan 1-1... Dan tak sabar menunggu detik last post mini research aku ~ "IS=INDEPENDENT STUDY".... Hehehehehe... Sekarang ni.... Cuba mencari kedamaian di hati.... Moga2... TENANG lah aku lepas ni.... Minggu yang penuh dengan kehimpitan waktu.... But... Masih lagi mampu mengukir senyuman... AMIN...

No comments: