“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 20 September 2010

REDHA...

Ketika mencoretkan kisah dan lembaran di sini... Aku berada di KLIH... Tadi.. setiba di sini... mata terasa amat berat... Badan letih... Mungkin sebab travel berjam2... ditambah pula dengan ruangan yang agak sempit... Dalam van yang memuatkan 10 orang... Dan... ditambah lagi dengan hal yang aku dapat tau tetiba saja... Dan tanpa disangka2....
.
Ya... Aku ditukarkan ke department lain lagi... Dari SIRKULASI ke HR... Tak tau perasaan macam mana.... Serba-serbi dan bercampur baur... SIRKULASI... 1 department yang aku selesa di situ... Cuma terganggu dengan keje2 yang tak sepatutnya kadang2 terpaksa aku handle... Yang melibatkan proses dan bukan servis... Sedikit terasa dengan keputusan itu... HR... department yang pernah aku pegang satu masa dulu... dan kini aku kembali lagi ke situ... Ya.. aku tak pernah menjangkakan hal iniu akan berulang lagi dalam hidup aku... Bukan tidak mahu ke situ... Tapi buat masa sekarang... aku masih lagi belum bersedia untuk itu... Mana... dalam masa yang sama... Masih susah hati dengan keje2 persekolahan menghabiskan pengajian masterku di akhir2 garisan ini.... dan aku kini perlu memindahkan diri dalam tempoh terdekat... Dan... naper semalam aku dikatakan perlu menghadiri kursus ni sebab relevan dengan circulation?? Sedangkan aku dipindahkan ke dept lain.. dan mengapa tak memilih orang yang sepatutnya saja untuk menghadirinya... Memang terasa diri diperkotak katikkan...
.
Petang tadi... sewaktu menceritakan pada CH tentang hal ni... Air mata ni gugur lagi... Walaupun kata2 semangatnya memulihkan sedikit kegusaran hati aku.. Tapi... maafkan aku sebab... masih terlalu banyak lagi sisa2 rasa terkilan dan tidak puas hati bertahta di fikiran aku.... CH.. untuk hal ini... terima kasih sebab selalu menyokong... Memberi semangat... Memberi kata2 penyejuk hati... Really appreciate....
.
Ape2 pun... aku tetap redha... dan kembali pada takdir yang sebenar... Moga2 perjalanan kali ini lebih membuatkan aku kembali tersenyum seperti dulu... Paling penting.. sesi pengajian aku mesti ditamatkan dengan sempurna... sikit saja lagi untuk mengecapi detik itu... sikit saja lagi....

No comments: