“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 25 September 2010

Hopefully.. This is My LAST CLASS for IS770...

Gambar kenang-kenangan lepas habis kelas terakhir... Maka tamatlah selama 2 tahun pengajian kami untuk MASTER in Information Science Management @ UiTM Shah Alam, Kampus Puncak Perdana...
.
Aku.. Ranita... Faizal... dan Fitri.... Bergambar suka2....
.
Sabtu... 25 September 2010... Merupakan kelas terakhir setelah dua tahun bertungkus lumus.... Status hujung minggu pada setiap bulan asyik MENUJU PUNCAK jer... Dan banyak kenangan manis... pahit... dan macam2 yang tertanam di sini.... Selama 2 tahun ni.. terpaksa struggle untuk macam2... Kadang2 bersemangat... dan adakalanya... amat GIVE UP... Ape2 pun terjadi... tetap MEMAKSA diri untuk menghabiskan sikit2 jer lagi yang tertinggal sekalipun masa terlalu mencemburui aku dan jugak kengkawan yang lain....
.
Bukan saja soal kewangan yang terlibat dalam mentafsirkan isu study ni... tapi jugak soal masa... kekangan keadaan dan macam2... Selama dua tahun ni macam2 jadi... Macam2 jugak timbul... Dan tak terungkap apa yang dikatakan dengan macam2 tu.... Akhirnya... dengan rela hati.... Aku teruskan jugak...
.
Hidup berdiri atas kaki sendiri... Dan adakalanya menyusahkan orang lain... FAMILY... KAWAN2... dan maybe paling menyusahkan CH... Maaf.. Adakalanya... rasa macam terhimpit dengan macam2 keadaan... Cuma... di akhir ni... cuma menenangkan hati sekalipun... hakikatnya... boleh dikelasifikasikan sebagai TIDAK.....
.
Kelas... Yang pasti akan kami semua rindui....
.
Gambar di atas... Gambar suasana di tempat kami belajar... yang pastinya akan meninggalkan 1001 kenangan dan kerinduan pada aku... dan mungkin jugak pada kengkawan yang lain... Hopefully... Kami yang sepatutnya dijadualkan GRAD dalam tempoh yang paling minimum... untuk sesi pengajian ni.. dapat grad dalam jangkamasa yang memang ditetapkan... InsyaALLAH... Dan buat kengkawan yang masih lagi mempunyai 1 semester pengajian.... All the BEST to all of u.... Moga... perkenalan sementara kita ni... dalam kategori... Kenal dan belum sempat bermesra.... sebab semua dengan hal2 sendiri, datang kelas.. study... presentation.. ujian... dll lagi...... Moga kita masing2.. akan lebih cekal dan kuat untuk mengharungi masa2 akan datang... InsyaALLAH...
.
.
Mungkin ada jalan yang lebih baik lepas ni... Moga ALLAH permudahkan dan memberikan seperti apa yang diimpikan lepas ni.... Moga air mata yang selalu mengalir ni... Tak kan selalu turun lagi... Dan paling penting... Moga sesuatu keajaiban akan berlaku dalam hidup ni... AMIN...
.
Bersepahnya... Konon tunjuk rajin laaa.. Hehehehehe....
.

No comments: