“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 22 August 2010

Macam2 Dalam KEPALA Ni...

Gambar hanya perhiasan... Dan tiada kena mengena dengan entry occay!!!...
.
Ahaa... Lately ni... memang malas nak update.... Sebab... Kematian akal dan kata2... Kebizian melanda jugak... Kemalasan lagilah bertimpa-timpa... Lepas berbuka... Kalau larat... Ke Masjid... Berteraweh... Kalau terasa nak pengsan... Atas katil ja.. Bukak mata... pengsan balik... pengsan yang disengajakan... Hingga lupakan aku adalah masih lagi bergelar pelajar... But 1 thing yang aku agak gemar buat ialah... Menginput bahan Lincoln Corner... Sebab tak payah fikir kan?? Just ikut je flow nak catalogue dia... Hehehehe....
.
Ntah naper... malam ni terasa amat sunyi... Sorang2 kat bilik... Layan TV... Cite yang tak sedey sangat pun.. dah buat aku touching.. hingga terpaksa mengelap air mata... Heheh... Lucu balik bila difikir2... Satu lagi kan... Naperlah nasib aku ni... Bila cuba membaiki satu keadaan tu.. tetiba jer terasa diri macam diabaikan.. Time aku terbongkang tido tak sedar diri... Banyak lak yang masuk... Time aku memang tunggu2.. tak delah pulak... Itu lah yang menyebabkan aku kadang2 jadi DOWN tak tentu hala... (dalam hati... tiba2 tak sedap... tiba2 rasa tawar)... Sorry HATI....
.
Sunyi jaa malam ni... Pegang nak buat keje ofis... BLUR... Pegang keje skolah.. Tak rajin... So, at last... kembali ke dunia ni.. corat dan coretkan apa yang patut... Tapi sejak dua malam ni... Aku macam ok sikit... sebab tak delah lepas berbuka tido jer... Maybe sebab bila aku ke ofis... terasa penat sangat... Maybe jugak sebab banyak sangat berfikir... Menghitung dan plan itu ini.. Then aku jadi lemah... Eh leh ke pakai teori ni??? Uhuk3x....
.
Owh... sudahlah... tak nak cite panjang lagi.... Aku maybe jarang masuk ke sini.. Sebab sepanjang bulan posa ni bz menghiasi dunia kecik aku kat sini..... Rajin2 mai melawat MY SMALL WORLD occay...

No comments: