“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 31 August 2010

Happy MERDEKA Day @ 53 Years...

.
Begitu lama tidak bersiaran kan?... Maybe masa lebih ditumpukan DI SINI... Ape2 pun... ruangan ni tetap dipantau setiap hari... Insya-ALLAH.... Kebetulan... pepagi ni.. terasa nak sangat jot down something here.... Yolah... Sempena NATIONAL Day kan?... Mungkin... aku ni bukanlah jenis yang terlalu fanatik menyambut hari kemerdekaan ni... Tapi at the same time.. bukan bermakna tidak menghargai hari2 penting seperti ni....
.
.
Jumaat lepas.. 27 Ogos 2010... Pepagi buta dah sampai sini... Mujur kawasan ni... boleh dilawati seawal jam 7 pagi... Hehehe... kalau nak diikutkan... kira time ni aku take over pegang kunci pagaq kawasan ni kot... Hahaha... Actually... Ni 1st time aku sampai setelah berumur cenggini... Sebelum ni tak penah pi.. Dok tengok dalam gambaq ja lah... Tak pun... penah lalu banyak kali area depan sign TUGU NEGARA ni... tapi tak penah singgah pun... Dan TQ so much to my CH.. coz at last... bawak aku ke sini.... Walaupun bulan posa... Aktiviti melawat kawasan tetap diteruskan... Itulah istimewanya dia pada aku.... (Ops... bukan saja2 cakap k.... Terus terang dan ikhlas amat ni)... :P
.
.
Sambutan di ALOR SETAR tahun ni.. rasanya tiada... Malam tadi berjanji ngan ATON... Kononnya kami bertiga (aku, mak dan Aton) nak pusing2 sekitar AS... Nak tengok mat2 rempit menyambut perayaan ni... Sekali pun dalam bulan puasa.. sure ada aku rasa... Tapi... masing2 ketiduran... Hehehe... Lepas berbuka puasa, rasanya berehat dan melunjurkan kaki adalah lebih baik dari mengusung camera dan merakamkan detik2 seumpama ni kan?? Dan aku lak malam tadi... kononnya study maut untuk SPSS... Malangnya... setelah agak give-up dengan ke"bengongan" diri sendiri.. Akhirnya... tertido dan melepaskan waktu2 keemasan begitu saja.. Haha... Negara dah lama merdeka... tapi aku masih dalam ruang lingkupan diri sendiri.. Ntah bila nak gerak2 ni??? Erkkkk.... Kadang2 memarahi diri sendiri.... :'(
.
.
Rata2 orang dok wish selamat hari merdeka kan?? Pak Najib ~ Our PM pun... malam tadi wish kat dalam TV... Tapi... aku ni masih lom merdeka lagi... Banyak sangat yang terSTUG ni.... Huwaaa..... Member sorang tu cakap... Our MERDEKA pada 9 Oct... Arghhh... For sure... Time tu mana dan nak siapkan lagi IS dan other working paper/assignments yang masih lobang2 aku rasa.... But... jauh di sudut hati... tak sabar nak tunggu detik itu... dan nak ulangi saat2 manis sekali lagi untuk naik atas stage dan terima segulung kertas keras.... Dan amatlah perasan sekiranya dapat bunga, cokelat, ucapan tahniah dari orang2 tersayang... (errrkkkk.... ada ker?)... Huk3x..... Ahh... Amatlah perasan aku ni.. dan terlebih berangan.... Tapi yang pastinya... masa itu akan tiba.... Bila?? Not sure.... Hahahahaha...
.
.
Occay!!... Selamat menyambut HARI KEMERDEKAAN yang ke-53 dengan temanya 1 MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI... Transformasi meaning perubahan kan?? So, our life supposed to be... berubah from time to time... But... perubahan tu mestilah perubahan yang lebih baik dari sebelumnya... Aku jugak ingin sangat berubah, terutamanya menjadi lebih kuat... lebih fokus... lebih bersemangat... lebih tabah... dan paling penting... lebih berjaya dalam semua hal... Even maybe tak leh untuk semua perkara.. Tapi biarlah... lebih separuh daripadanya... InsyaALLAH.... AMIN.... :-)

No comments: