“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 4 August 2010

KESAL Yang Tak Berpenghujung.... :P



.
Tak pasti sebanyak mana rasa kesalan di hati... Tapi malam ni... Yang ditahan2 GUGUR jugak... Mungkin sebab selama ni... banyak hal yang perlu aku manage.... Banyak kekangan yang berlegar2 dalam ruang dan minda aku.... Dan ada jugak terfikir aku nak stop dari menulis coretan dalam ni sepanjang bulan puasa... dan memberi laluan kepada perkara dan ruangan yang lain yang mana pernah menjadi teman setia di sisi aku suatu masa dulu... Mustahil kah??
.
Kadang2 senyuman sedemikian belum tentu mampu bertahan lama kan??? Ya ALLAH, betapa stressnya aku dalam minggu ni... Betapa terasa GAGAL mula mendekati aku... Mencuba itu ini yang tak kena... Berbekalkan diri yang tiada kekuatan aku mula gagah merangkak perlahan2 untuk menghabiskan sisa2 minggu ni... Dan tak sabar rasanya untuk berhimpun dalam bulan puasa...
.
Dan... andai dia mengetahui... ingin aku merakamkan ucapan terima kasih... sekalung penghargaan dan aku telah redha untuk semua itu... Sudah cuba mengalah.. Sudah cuba berbaik... Tercari2 dan terus mencari... Tapi nyata... Dia amat KUAT.... Terima kasih untuk apa yang telah dipertontonkan padaku....
.
Ok... Nak pen down dulu... Dan beralih kepada Dr. Noorman Masrek.... Setiap ingatan aku hanya pada buku tebalnya... Even masih belum berjamah... Masuk atau tak dalam kepala otak... Lain cite.... Kalau paksa pun tak guna kan???? Ape2 pun... Do THE BEST Dear Murni..... Nothing impossible in ur life.... Yang pergi tu... tetap pergi.... AMIN.... (sekadar mendoakan kecekalan hati sendiri)... :P
.
So SIR... I am understand!!!! :=)
.


.
Dan ianya GUGUR sepanjang perjalanan balik dari ofis lagi kan petang tadi.... Dan bersambung semula sepanjang malam ni... dan adakah akan bersambung pada esok... Harapnya... TIDAK... Berhentilah... Tolonglah berhenti....

No comments: