“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 14 January 2016

#teamsongket

Hai... Assalammualaikum.... :) Dah 2 - 3 hari unit saya dok trip jer pc dan aircond.. Rugi servis kami... Kelas komputer untuk hari ni pun terpaksa ditunda ke minggu depan sebab 2 hari kelas berturut2 sebelum ni ada gangguan elektrik tapi kacau plug komputer dan aircond je.. Lampu ok2... Tapi alhamdulillah, keje2 harian yang mana terpaksa didahulukan berjalan dengan lancar dan sebaik mungkin... Alhamdulillah... 

















Hari ni kat ofis ada seminar dan taklimat berkaitan dengan Penguasaan Bahasa Inggeris untuk parenting session... Tapi, sebenarnya banyak menjurus kepada motivation part.. Saya bab2 motivasi ni memang suka sangat... Suka sangat2... Sebab, kadang2 motivasi ni boleh menaikkan semangat kita yang kadang2 down terutamanya di awal2 tahun ni... Dan semalam dok tengok dalam wasap GEGURL dok ajak ramai2 pakai songket.. Seb bek dah iron baju berminggu2 siap2... Cek2 stok ohh ada rupanya... So, bersongket lah kami... Comey2 dak kami??? Ekekeke....

Ok saja nak update... Nak test ok dak pc hari ni... Tak trip dah... Alhamdulillah... Jom keje rajen2... Balik awal kan hari ni?? Ngeeeee... K babai.... 

No comments: