“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 3 January 2016

Menjelang AMBANG 2016

On the date, 31 Disember 2015 ~ Assalammualaikum dan Hepi New Year... Semoga lebih diberikan keceriaan dan kebahagiaan serta keseronokan dalam mengharungi hidup di tahun 2016 ni... Hikhik.... Kebetulan 1st day January jatuh hari Jumaat... Penuh barakah... Mulanya kami sefamly tak plan pun nak ke mana2... Sememangnya pada mulanya nak balik Penang tengok anak2... Tapi Aton tak nak sebab tak nak stay 2 malam kat sana... Dan saya plak kalau stay 1 malam ja macam tak best laa plak... Alang2 pi kan? So malam sambut tahun baru tu we all just abehkan masa tengok movie cite Dilwale lakonan SRK ngan KAJOL ja kat GSC, Aman Central... Tiket dah booking awai sehari... So, dapat seat pun cun jugak laaa... Sebabnya antara yang terawal laa katakan... Bercerita tentang filem gempak yang menjadi kegilaan tu... Saya ni tak de lah terasa fanatik sangat pun... Orang dok pi lebih dari sekali, tapi saya tak laa rasa macam nak ulang untuk kali kedua pun... Ntah!!.. Sampaikan sorang kawan cakap, "Murni kena pi cek kat doc, sama ada hati tu ok ka dak!! Kikiki"... Tapi, jalan cerita best... Lain sikit.. Kajol pun segak... Mak cakap sebab semua orang pakat pakai Qu Puteh kot... Hahaha... Mak nak try gak ke? :P Abeh tu, pusing2 cari Tudung AJ untuk tambahkan koleksi... Maklumlaaa, peningkatan hanya pada usia ja... Umoq wajib dok mengaku muda lagi kan? :P





















No comments: