“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 20 January 2016

11 January 2016 ~ POTLUCK & BIRTHDAY Celebration @ Reference & Multimedia Unit, PPAK

Kami buat POTLUCK lagi... :) Tapi sebenarnya bukanlah untuk sambutan tahun baru... Yang sebenarnya sebab nak celebrate birthday untuk staff yang menyambut kelahiran bagi bulan September - Disember last year... Dan kali ni kami ada tema... Tema KASIH SAYANG gitew... Ahaks... Tapi disebabkan bulan 11 hari tu saya mc 2 weeks after minor operation, dan lepas masuk balik keje dah menjengah bulan 12... Dan anak2 buah pun ramai yang kena habiskan cuti so, terpaksalah dibawak ke tahun ni... Meriah kan?

Walaupun staff di unit saya ada dalam 12 orang... Tapi ada jugak staff dari unit lain yang bawak dan tumpang2 memeriahkan juadah dan menu yang kami sediakan... So, bertambah2 laaa... Hampir 1 ofis yang mai join kami kat sini... Inshaa Allah, saya memang plan nak buat 3 kali dalam setahun... So sure lah lepas ni ada lagi aktiviti potluck macam ni... Kan??????????

Alhamdulillah... Lauk semua sedap2.... :P


















































































































































































































































































































































































































































































































































































No comments: