“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 29 April 2015

YUHANIS Laaa KONON !!!

Baru abeh buat keje2 ofis yang dibawak pulang ke umah... Kuar bilik tengok2 semua orang dalam umah ni dah hilang... Haha.... As usual... Memang slalu kena tinggai... Uhuk... Tak banyak pun keje yang sempat siap malam ni.. Tapi lebih baik dari hari2 yang sebelumnya...

Dalam bilik... Bukak THR GEGAR... Sakit tinga dengaq... Hati lagi pedih dengaq lagu sedey2... Kihkihkih... Nak lena tapi tingat nak update dalam ni... Update kejap... Ehh Ehhh... Sekarang ni semua orang nak jadi YUHANIS... Saya? Dak laaa... Saja ngade2 nak beli... Orang beli... Kita pun beli... Lepas ni tak leh terlalu membazir.. Sesi menabung untuk masa depan bermula... Nak jadi KAYA dan BERJAYA... Auchhh Konon laaaa sangat....

Tapi, berjaya laa jugak pakai tudung ni.. Walaupun ebih 10 kali pebetoi sepanjang hari keje ni.. Adeiii... Macam2 laa Cik M nih...









Datang ofis... Asyik meeting2 sedunia ja ni... Kalau tak de keje... Memang laa best meeting kan?? Tapi bila keje belambak... Jenuh laa kan... Keje tak berjalan laa jawabnya.... Tak pe... Buat jelah setakat mana termampu...

Pagi, telan nasik kandar... 2 hari dah ni... Lunch, makan kat SR dengan kengkawan... Tu je laa nak habaq... Kepala biul dah ni... Kaki lenguh gile... Nak lena dah... Nak mimpi keje skolah yang tak berganjak... Patut laa hati tak tenang... Keje ofis rajin... Keje skolah, hampeh... Huhuhu... Siannya saya... K babai... Nanti ada masa kita update lagi k... Muuuaaahh Ciket!!! Oh yaaa... Siang tadi team tudung geng gagak hitam... Kahkahkah... Kawan2... Macam2... :P

Sungguh dahsyatnya... Cintaku kepada kamu... Aku mohon jangan pergi... Menyiksaku dengan rindu.... Ohhhhhhh.... Tiada yang bisa.... Mengisi ruiang di hati.... Aku mohon jangan pergi.... Jiwa ini perlu kamu..... 

Hahaha... Kebetulan.. Lagu ni muncul time update entry ni... Yeay... Saya nak karoks lagu di atas esok....

























































































No comments: