“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 30 April 2015

Let's PIZZA & KAROKS On AIR GURLS...

Kami just spend time together2 after penat bekerja for having release our tension kat tempat karoks ni… Dengan pakaian keje as gomen staff… Salah ker? Asalkan apa yang kami buat tak laaa mengganggu gugat kedudukan orang lain… Kan? Its ok… Time for having fun with friends…

Nak nyanyi lagu DAHSYAT nyanyian MOJO but sad to say… Tak de dalam list… After penat melalak bagai… Sampai sora hilang… Balik dan before tu makan2 with… Oh… Berdua lebih baik… Macam melahap sangat dengan PIZZA… So, licin… Hanya tinggai sekeping pizza yang dah tinggai suku or setengah… Mane2laaa…….

Cuti panjang selama 4 hari kan? Mesti ada yang pi melancong bagai… Honeymoon di Pantai Timur or whatever… Bagi orang bujang macam saya ni… Apa yang membahagiakan hanyalah dok kat umah je lah… Pusing2 Kedah yang kaya dengan keindahan alam ni… Kikikiki… Aitttt!!! Ayat apaaa tu aiiiiii??? Bak kata2 pujangga yang slalu saya dok baca dalam FB tu… Alamak… Lupe dahhhh…. Yang penting… Kita bahagia dengan cara kita sendiri… Life goes on right????

Selamat bercuti panjang 4 hari… Selamat melengkapkan masa dengan keluarga dan insan2 tersayang…. Trade mark terbaru… Muuuahhh ciket!!!






















































































































No comments: