“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 6 April 2015

Bengkel LITERASI MAKLUMAT, Maktab Mahmud Baling

Bismillahirrahmanirrahim…

Bertarikh pada 26 Mac 2015 (Khamis), Sekali lagi saya kembali memulakan aktiviti yang pernah dilakukan sebelum ni iaitu mengendalikan Bengkel Literasi Maklumat untuk anak2 sekolah menengah pada kali ni… Bengkel tersebut diadakan di Auditorium PPAK dengan dihadiri oleh lebih 50 orang pelajar dari Maktab Mahmud Baling… So, gambar2 tersebut adalah sepanjang sesi bengkel tersebut berlangsung… Alhamdulillah… Dan terima kasih kerana mempercayai perkhidmatan kami… Sila datang lagi ya pada kesempatan dan tahun2 yang akan datang… 

Yaa… Terima kasih buat semua staff yang membantu… Selain dari Unit Rujukan dan Multimedia ada jugak staff2 yang lain dan tak lupa juga pada adik2 praktikal dari Fakulti Pengurusan Maklumat, UiTM Merbok dan Puncak Perdana Shah Alam.. Jasa kalian amatlah dihargai…







































































































































































































































































































































































































































No comments: