“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 25 May 2014

Untuk SEKIAN Kalinya... :)

Ya ALLAH... Saya cuba mencari kekuatan... Mengesat jujuran dan linangan air mata... Mengembalikan keyakinan... Melangkah setapak demi setapak... Mencari dan menggali2 untuk memberikan kedamaian hati.... Saya juga cuba palingkan hati saya yang lemah dan berdepan dengan ketabahan... Saya juga cuba lemparkan kekurangan dan replace dengan kekuatan... Terutamanya bila berdepan dengan insan2 yang dekat di hati saya.. Meskipun... Yang saya terima adalah kehancuran.... 

Dan saya percaya yang ALLAH itu ada... Mendampingi saya apabila kita mendampinginya... ALLAH itu berikan DUGAAN untuk insan2 yang dirasakan mampu melakukannya dan menyelesaikan cubaan dan dugaan tersebut... Nampak saya sangat TABAH... Tetapi dalam hati, saya seringkali menangis... Duhai kegusaran HATI... Pergilah jauh2... Tinggalkan saya dengan keindahan dan khabar2 gembira... Tinggalkan saya dengan ketenangan.... Tolong berikan saya ruang kebahagiaan.... 


Hari ni saya kembali lepas 5 hari MC... Banyak yang berlaku sejak2 akhir ni.... Dugaan bertimpa.. Kehilangan insan2 yang rapat dengan saya... Moga hati ini menjadi terus tabah dari hari ke hari.... Kegagalan2 kecil mula bertamu dalam diri saya... Alhamdulillah... Allah terus2an menduga saya untuk jadikan saya lebih tabah... 

Nanti saya update entry2 kekalutan saya... Hari ni keje hari pertama... Saya ingin bebas dari segala2nya... 

No comments: