“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 6 May 2014

Tentang KEJAYAAN & Cita-Cita !!!

Pertama sekali, ingin saya ucapkan... Congratulations untuk diri sendiri....

Hai readers... Saya percaya, suatu yang kita berusaha untuk mendapatkannya dengan mencari peluang dan bertungkus-lumus memperuntukkannya... Allah pasti bantu... Sekalipun sebenarnya bukanlah terlalu besar untuk dibanggakan... Tapi di pihak saya... Amat besar sekali.. Untuk melepaskan satu persatu tahap yang perlu dihadapi... Saya kena survive... Tentang diri.... Tentang masa... Tentang tenaga... Tentang keluarga... Tentang semua2nya yang melingkari hidup saya... 

Terima kasih pada ucapan semangat dari kawan2... Yang telah melaluinya... Atau sedang melaluinya... Tentu ucapan ini sangat bermakna... Bagi yang bukan berada dalam dunia saya... Mungkin tidak dapat merasakan seperti apa yang saya rasakan... Dan rentetan ini akan saya semadikan dalam ruangan blog ni... Untuk saya kenang2 suatu masa nanti... Untuk saya kongsi2 pengalaman saya... Suka dan duka hidup saya.... 

Alhamdulillah... Satu fasa ke satu fasa saya lalui... Walaupun saya bukan student yang rajin... Bukan jugak bijak... Tapi merangkak2 saya mendaki tangga tersebut.... Hidup ni baru bermula... Ya... Walaupun bertahun... Ianya baru sangat bermula....

PhD... Tolong beri laluan yang mudah untuk saya... Terima kasih pada SV saya... Dr. Asmadi dan Dr. Latif... Terima kasih pada Kak Anis... Terima kasih pada kawan2... Terima kasih pada sahabat saya sejak darjah 1, Rina Minhad... Yang sanggup tunggu saya sepanjang presentation saya di Fakulti 23 April baru2 ni... Yang menjemput dan menghantar saya dari Hentian Duta, yang sudi tumpangkan saya selama 2 malam dengan kos percuma... Hehehehe... Tq2.. Jasamu amat dikenang... 

TERIMA KASIH pada boss yang bagi pelepasan cuti... Terima kasih pada keluarga.. Walaupun majoriti mereka pun tak faham situasi pembelajaran saya.... Tapi mereka tetap mendengar apa yang saya sampaikan.. Meskipun saya jarang mengeluh tentang pencapaian saya...

TERIMA KASIH pada seseorang yang selalu membantu saya... Dari segi kata2 semangat... Sumber kewangan... Dan macam2 lagi... Yang tak terucap ucapan tersebut di sini...

TERIMA KASIH untuk semua.... Saya sangat hargainya... Terutamanya panel2 yang melepaskan saya untuk layak ke peringkat seterusnya... Alhamdulillah... Syukur.... 















































Sesuatu yang kita kena percaya.... Adakalanya Allah lebihkan kita dalam sesuatu perkara... Tapi Allah tarik nikmat kita di dalam lain hal... Moga diberikan kesihatan yang baik dari hari2 sebelumnya... Doakan saya sentiasa sihat.... Untuk membolehkan saya melalui hari2 dengan sebaiknya....

Walau diduga... Kita kena redha.... Moga dugaan itulah yang menjadikan kita lebih kuat.... Inshaa Allah....



Gambar lesen baru... Tembamnya.... Kihkihkih....


No comments: