“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 14 May 2014

13 MAY 1978 - 2014 ~ Its My B I R T H D A Y!!!

Haloooo....
Dah tua dah saya.... Nak selindung age pun tak boleh.. Sebab terang2 Aton dah write atas kek tu age 36 yrs... Btw, SYUKUR alhamdulillah... Setahun lagi peningkatan usia saya pada 13 Mei 2014.... Thanx mak.. Sebab melahir dan membesarkan saya sehingga ke tahap ni....

Muka saya di usia 36 tahun... Tau2... Umur hanya sekadar bilangan... Alhamdulillah... Di umur macam ni banyak kejayaan yang telah saya kecapi... Walaupun terpaksa ditemani dengan linangan air mata... dan wajiblah ada kegagalan yang perlu saya hadapi... Tapi mungkin usaha saya tak lebih sebab tu saya gagal... Alhamdulillah... Tu kan rentetan pengajaran buat diri saya yang selalu alpa ni kan???






















Terus terang.. Biasanya di hari ulangtahun kelahiran saya... Saya selalunya spend sikit untuk makan2 dan kek..... Alhamdulillah kali ni, ada yang membiayainya.. Hahaha.... Tq si demok Aton sebab prepare all this to my day!!! Hadiah? Mana ada pun... Tapi saya snap semua2 gambar ni dengan Samsung NOTE 3... Haaa... Hadiah birthday saya tahun ni... Tq dear....


































































Kami decide nak makan kat PIZZA ni ja... Kali ni tak semua yang turut hadir dalam famly saya... Tapi ada anak kecik yang slalu membahagiakan hati saya... Anak KOKO saya... Malam lepas birthday saya dia menghadiahkan saya dengan tangisan rengekannya.. Hahah... Sampai saya terpaksa tutup lappy saya meninggalkan skrip emcee function hari ni... Mai ofis 8 pagi terhegeh2 menaip... Function 830 dah nak mula... Gilakah? Hahahaha... Anak oh anak... Plus lagi dengan buat perangai nak tido panas kena buang baju... Bila dah tido malam tadi tumit kakinya menghentam mata kanan saya... Allah... Anak oiiii.... Ape2 pun... Maklong sayang ZARA mucuk2....












































Untuk semua birthday wish.... Tq2... Tq sebab tak lupa birthday saya... Untuk2 yang wish dalam FB... Tq walaupun dah di remind dalam fb birthday saya... Bukan senang nak menaip dan wish birthday.... Tq so much... Yang melalui hp... Tq.. tq.. tq.. Yang melalui call.. Really appreciate it... Yang berdepan dan memeluk saya... Tq dearie... i LOVE u.... 






















Haaaa... L O V E u all... Bukan 1 2 3... Tapi tak leh nak bilang... :)

No comments: