“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 11 May 2014

Selamat Hari IBU... Mak !!!

Hai... 11 Mei kan hari ni? Selalunya hari ibu saya celebrate join dengan birthday saya... Tahun ni? Tak tau lagi... Semua tak dapat kumpul sekali... Kat umah cuma tinggal saya, mak, Aton dan anakanda Zara Batrisya jer... Eimien kat Penang, Ikhmal kat Sri Iskandar... Menantu ngan cucu mak sorang lagi kat kampung ~ Sanglang... So, macam mana nak celebrate? Pagi tadi dah wish dah... Dalam FB pun dah wish... Pulun sungguh... Over acting... Ucap depan2 dah laa... Awat nak boh dalam FB bagai? Saja laaa... Nak gak macam orang lain... :)

Untuk MAK,
Moga diberikan kesihatan yang baik... Moga diberikan kekuatan perasaan terutamanya melayan karenah anak2 mak yang macam2 ni... Moga diberikan senyuman yang panjang melayan karena cucu2 mak terutamanya ZARA BATRISYA yang sangat manja dengan mak... Maklongnya dah sedikit lepas ke tepi sekarang ni... Sikit2 nak sayang mak... Nak peluk mak... Adeh.... Maklong jeles ni.... Ok??? Tiada ungkapan yang dapat menggambarkan betapa sayangnya kami pada mak.... We love u mak.....

Cuti Sabtu semalam jadi baby sitter dengan jayanya... Depa comei2... Yang tukang mengasuh belemoih... Alhamdulillah... Kesihatan semakin ok... Yang risaunya.... Malam tadi Zara macam nak demam tak demam... Baru teringat.... Saya jamu dia makan macam2... Sian anak Maklong sorang ni... Dan Maryam sangat comel... Dia pun cakap dia cantikkkkk sangat.... Macam pincess!!... Hahaha..... Yaa.. Mereka dah berkawan baik walaupun kadang2 dengan jugak bunyi merebut barang2 yang cuma ada satu ja kat umah tu... Kikiki... Comel kan?



































































Apa yang saya nak? Saya nak diberikan kebahagiaan... Dipercepatkan hal2 yang sepatutnya... Soal study saya... Soal masa depan saya... Kerana saya jugak nak perjalanan hidup saya dipermudahkan olehNYA... Menghitung hari nak menjejak lagi peningkatan umur tahun ni... Ntahlaaaa.... Hikhikhik... Umoq ja tua... Orangnya muda lagi..... Ngeeeee.......




No comments: