“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 24 March 2014

MAK, Happy Birthday !!!

22 March 2014 ~ Selamat Ulangtahun Kelahiran yang ke 56 tahun MAK !!! Semua gambar di snap menggunakan henpon saja... Sila jeles sebab rasa2 gambar macam ok2 ja... Walaupun dalam masa yang sama diarahkan untuk membawa D90 bersama2... Kekekekeke... 

Gambar mak dengan cucu sulung kesayangan yang nakai... Yang banyak akai... Yang manja... Yang bucuk... Yang tersayang... Hobi cucu adalah isap jari.... ZARA BATRISYA laaa... Sape lagi kan??? :P

Alhamdulillah... Kali ni dapat celebrate 1 famly... Macam last year jugak untuk birtday mak ni.. Kebetulan ikhmal balik... dan eimien dan familynya pun balik ke sini... So, kami plan untuk buat makan2 sikit... 

MAK, terima kasih kerana membesarkan kami.. Terima kasih kerana tetap berada bersama kami.... Lokasi yang kami terjah kali ni ialah di Restoran Bunga Naga.... Selesa... Cantik... Dan sejuk... Hahahaha... Saya memang demand bab location nak makan lately ni sebab hangat kat luaq.... Huhuhuhu... Tapi location ni setelah di decide oleh Aton dan kami follow jer... Dalam keadaan Zara yang semakin lincah... So, tak sempat nak bergambar semua... After makan... Saya ditugaskan menjadi pengasuh yang paling hebat... Tahniah Maklong.... Kihkihkih...

Sila layan gambar kami sefamly....... :)















































































































































































































































































No comments: