“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 4 March 2014

Bengkel Literasi Maklumat ~ SK KANGKUNG, Kedah

Bertemu kembali... 

Agak lama tinggalkan laman sesawang saya ni... Bukan apa... Untuk memberi laluan kepada keadaan masa dan tugasan yang tidak mengizinkan... Lately ni, agak kelam kabut dengan hal2 berkaitan dengan kerja2.. kursus, seminar dan sebagainya... Haha.... Tapi ambik dan curi jugak masa untuk buat apa yang menjadi kegemaran saya... 

Hari ni... Di ofis saya... Ada Bengkel Literasi Maklumat untuk student2 dari SK KANGKUNG... Sebenarnya tanggungjawab kendalian bengkel ni adalah di bawah kelolaan Unit Gerakan Literasi dan juga Unit Rujukan.... Tahun lepas tugas mengendalikan bengkel ini adalah di bawah kelolaan saya sebab time tu saya memang duty di Unit Rujukan... Dan awal tahun ni, bermula 2014... Saya telah ditukarkan ke Unit yang baru Iaitu Unit Multimedia... Sampai sekarang tak sempat nak story lagi... Tapi saya masih ingat HUTANG saya kepada readers semua... Sampai masa nanti, saya akan storykan jugak... Sampai masa tu bila? Bila saya kurang kelam kabut.. Kikikiki...

Baeklah.... Sila lihat aktiviti kami dalam gambar2 di bawah.... Pendekatan utama saya ialah... Membuat tugasan tanpa tekanan dan barulah kita rasa selesa dengan tugasan yang dimanahkan... Buat Syira... TQ atas kepercayaan sebab suruh saya replace tempatnya disebabkan ada urusan kematian saudara terdekat.. Saya bidan terjun ja ni.... Kikikikiki...

Kehadiran... 3 orang guru, 41 pelajar... Dan ucapan penghargaan dan terima kasih kepada staff di Unit Rujukan, Multimedia, Media, Gerakan Literasi, Teknologi Maklumat... Serta adik2 praktikal yang sudi membantu.... Tq so much!!!












































































































































































































































































































































































































































No comments: