“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 16 March 2014

@ KAPITAN, Bandar Perda ~ Penang....

Hal keluarga lagi... Dan paling penting hal melibatkan anakanda ZARA BATRISYA... I like!!! Kalau nak cakap saya ni CIWI pun... Memang sangat sesuai.... Tak larat kaa... Letih kaaa... Sebab budak comot sorang ni... Pasti akan hilang semua perasaan tu... :)

Jumaat hari tu, 7/03/2014, my SIL kena admit kat HSB... Sebab due nak bersalin dah dekat dan demam lak tu... Tapi alhamdulillah... Dah kuar hari Selasa... Dan hari Rabu malam, saya gegas plak ke Permatang Pauh untuk hantar balik ke umah disebabkan Khamis 13/03/2014 dia kena check dengar pakar... Apa2 pun Cik ZARA LOLA saya masih ada dengan kami... :) Seronok giler!! Hahaha... 

Plan nak hantar petang, tapi jadi malam.. Dekat kol 9 baru bertolak ke Penang.... Paling best.. Saya rabun.... Nak drive malam.. Amat silau walaupun berkaca mata 4 plus dengan spec dah dilengkapi dengan kaedah tak bagi silau teruk.... Alhamdulillah... Kami sampai sana dalam 930 dan dapat dinner kat KAPITAN Perda... Sampai sana, jemput adik lelaki saya, Eimien dan terus dinner....

Makan2... Sembang2... Dan.... Balik umah... Sampai jam hampir kol 2 pagi... Adehhhh!! Tdo kol 4 pagi.. Semua gara2 dok tengok ASTRO AWANI tentang liputan MH370... Even tak de sapa2 yang dikenali... Hati tetap tersentuh... Hallo GUYS... Pray for MH370.. Apa2 spekulasi pun... Biar pentadbir dunia yang settlekan masalah tersebut... Kita jangan dok jadi wartawan karat plak... Bukan bidang dan kepandaian kita.... Kan?





















ZARA sudah pandai menadah tangan dan mengaminkan doa.... Sangat comel... Walaupun merengek2 manja tak nak dok situ lama2.. Asyik nak minum ais kosong ja... Tapi tetap behave... Alhamdulillah... Anak maklong dah pandai... Dah nak jadi kakak kenalah independent kan?













































































































































































Kami makan2... Sembang2... Zara demam jugak... Tapi on off ja... Ubat semua dah ambik.... Bila malam je selalu demam... Sian dia....












Saya drive balik cuma bertiga jer... Ngan ZARA dan mak... ZARA dok jadi co-driver dan mak stay kat belakang... ZARA time ada maklong dia, kat orang len payah sikit dia nak pi... Dah tu macam mana Maklong nak drive ni... Heheheh... Apa2 pun... Selamat tiba.... Balik umah sempat tukarkan pampers... Bagi makan susu... Dan lena dengan tenangnya.... Walaupun kat tepi pipi masih bersisa susunya... Maklong pun ciwi ambik gambaq bagai... Hahahaha...

Senang kan jadi budak2.... Tak dak masalah... Hanya fikir lapar dan tido jaa... Hmmmmm...




No comments: