“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 14 March 2014

Jambatan Ke-2 PULAU PINANG ~ Dah JEJAK Dah??

















Dah jejakkan tayar kereta anda kat sini? Saya dah!!! Cewah.. Dengan penuh rasa bangga ni... Dah melaluinya tanpa dikenakan kadar bayaran tol... Maklumlah masih FREE kan? Tapi saya sempat ke situ malam je... Itu pun sangat2 tak dirancang..... Dan lepas melewati jambatan tu.. Kami singgah kat tempat makan area gold coast... Cewah... Dengar sebutan pun ngeri... Prive makan sangat ok.. 

Nape gambar sikit je pasal jambatan tu?? Sebab camera tidak canggih... Dan saya memegang anak koko... Tak leh laa nak pulun2 snap bagai kan.... Kihkihkih.... Selamat menonton.....


















































































































































































































































Todiaa... Anak koko saya... Mak marah sebab bagi dia makan sendiri... Tapi, fahaman dan pandangan saya lain... Saya nak dia independent dan bijak... Biarlah comot sikit pun tak pe... Baju leh basuh kan? Tapi pengalaman tak leh nak berpatah balik.... Luv u cik ZARA BATRISYA....





















No comments: