“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 24 May 2013

TIME To Remember ~ My BIRTHDAY Celebration... :)

Bismillahirrahmanirrahim.... Alhamdulillah... Baru berkesempatan nak update entry yang tertangguh.... :) Entry yang sepatutnya dipamerkan pada hari bertarikh 13 MAY 2013... Yes... I'm 35 years old now... Semakin tua... Semakin agak matang... Semakin tua serba serbinya... Hahaha... Tapi bagaimanapun saya tetap mensyukuri apa yang saya ada... Walaupun tak sehebat orang lain... Tapi mungkin ada kelebihan sedikit berbanding tahun2 sebelumnya... Mohon jangan bertambah lagi berat badan sudahlaa... Kalau turun tak pe... Tapi jangan sebab turun berat kerana sakit... Tak mo... Kikikikiki.... 


































Kali ni... Saya memilih untuk membeli kek pelangi... Sebab... Rata2 tengok dalam tenet ni... Kek ni macam sangat cantik... Sekali sekala membahagiakan diri sendiri apa salahnya kan? Kalau nak orang suprisekan kita... Uishhhh ada ka? Kalau harap macam tu... Alamatnya... Celebrate sendiri jalaa... Anggap ja kenduri kecik2 buat insan2 yang dekat dengan saya... Alhamdulillah... Amin... Adalah sedikit rezeki lebih tu... Syukurlah dengan apa yang ada.... Kek ni... Tempah kat my BFF, Sazalina Ismail..... Tq Ina.... Dan sengaja tak nak tulis apa2 sebab... Nak celebrate mother's day sekali for my mum.... 



















































Kali ni... Makan di Restoran ARAB, CAIRO area Jalan Pegawai Alor Setar.... Saya dan family Cikpah... Cikpah yang macam famly sendiri.... Terima kasih sebab sudi menerima jemputan ni... Dan meriahkan perjalanan dan hari2 penting dalam hidup saya... Tq so much.... Dan pastinya... Saya sangat happy.... 











































































































































Nak story panjang2 pun tak tau apa nak cite.... Saya dapat hadiah sepersalinan ni from Indonesia... Dari Cikpah sekeluarga... Terima kasih atas ingatan... Dah hantar kat tailor dah pun... Leh buat baju raya... Owhhh... Tailor dah tak mo ambik lagi baju nak tempah raya... Ni bulan last... Kekeke... Kita pakai baju keja ja laaa jawabnya.... Hihihihii.... :P


No comments: