“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 26 May 2013

7 Tahun Pemergian AYAHANDA Tersayang....

Bismillahirrahmanirrahim.....

Hari ni, 26 Mei 2013 genaplah 7 tahun pemergian ayah ke rahmatullah... Begitu jangkamasa yang panjang dan lama... Namun kenangan bersama beliau masih kukuh terpahat di hati... Kata2 semangatnya... Senyumannya... Ketegasannya.... Masih kuat bermain di fikiran... Arwah ayah meninggalkan kami dalam usia yang masih dianggap muda... 51 tahun... Moga Allah menempatkannya di kalangan insan2 yang diredhai... Di kalangan insan2 dan golongan yang dipermudahkan segalanya... Amin... Al-Fatihah untuk arwah ayahanda saya... MOHD DISA BIN ABDULLAH (14 Februari 1955 ~ 26 Mei 2006).........






















Dan saya... Masih di sini... Meneruskan perjalanan hidup saya... Tanpa ada perubahan... Mungkin saya bukan anak yang baik... Tapi saya tetap ingin menjadi yang terbaik dalam kehidupan harian saya... Walaupun... Saya akui yang jatuh dan bangun saya... Sebenarnya adalah ujian yang diberikan untuk menguji kemampuan saya.... 


No comments: