“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 28 May 2013

HOLIDAY Yang Tak Dirancang... :)

Dari luar bilik ofis saya... Ramainya yang sedang berdebar menanti diri ditemuduga untuk post PENGAWAS PERPUSTAKAAN di Perpustakaan Desa... Comel2... Encem2... Hihihi... Difahamkan lebih 50 orang jugak dan yang tersedia untuk diisi... Tak sampai kiraan 10 jari pun... Hmmm... Tersandar di kerusi... Sambil mengucapkan syukur... Tentu di kalangan mereka yang mempunyai kelulusan akademik tetapi perlu mengenepikan demi mencari pekerjaan... Jadi, hargailah apa yang kita miliki yang mana adakalanya lebih baik dari orang lain meskipun tidaklah antara yang terbaik.... Alhamdulillah.... Syukur dengan rezekiMU Ya Allah....

Nak story... Saya pernah menangisi hidup saya... Bulan April 2013 baru2 ni... Merupakan bulan yang terlalu menguji hati saya.... Pelbagai dugaan yang bertimpa2... Dan bila Mei menjengah, saya cuba mencari kelapangan untuk menjadikan hari2 saya lebih baik dari sebelumnya... Mei... Juga merupakan bulan kelahiran saya... Mei juga merupakan bulan pemergian AYAH tersayang ke rahmatullah... Dan angka 5 itu sendiri merupakan angka kegemaran saya.. Saya suka sangat angka 5.... 

Saya melapangkan hati, minda, dan segala2nya di sini... Bercuti lebih dari seminggu... Tinggalkan keje2 pejabat... Hanya membawa sedikit pakaian yang bersesuaian... Berhijrah ke satu tempat yang sangat asing bagi saya... Hanya berbekalkan buku nota dan kertas2 jurnal untuk saya tagihkan ilmu di sini... Walaupun tak banyak yang saya targetkan terlaksana... Tetapi ianya tetap move... Alhamdulillah.... Saya sangat bersyukur dengan apa yang diperuntukkan untuk saya... 

Ya!! Saya seorang student yang tua!!.. Adakalanya saya terasa sangat penat untuk mengharungi semua ni... Tapi saya tetap akan terus melangkah sampai dapat memakai jubah 3 line dan topi bulat!!! Amin..... :)

Lokasi gambar:
Permaisuri Resort, Port Dickson N9...
Pandangan pool dari bilik saya menggunakan tembakan D90...
Alhamdulillah..... :)




















































































































































































































No comments: