“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 29 May 2013

PD OSTRICH Farm...

20 May 2013...
Sebab saya stay di PD ni dalam jangkamasa hampir seminggu.. So, saya sempat jugak gugel tempat menarik di PD ni untuk pelancong tak diundang seperti saya ni... Ekekeke... Ramai2 bloggers menyatakan tempat ni sesuai dilawati... Dan saya just ambik kesempatan mengisi masa lapang... Dengan berbekalkan camera... Dan beli tiket masuk yang berharga RM10... Masuk ke sini sorang2... Lawak kan? Dah tu, mana mau cari picture diri sendiri... Sedih jugak!!!.... Tapi at least, masa saya terisi lah jugak untuk hampir 2 jam... Berpeluh2....

Dalam gugel... Ada jugak terbaca jumlah ostrich yang ada di sini... Tapi dalam pemantauan saya... Tak lah sebanyak yang diSTORYkan... Cuma... Kalau bawak anak2 mesti best kot... Sebab... Lebih sesuai untuk yang dah berfamily... Sampaikan orang yang menjuai tiket tu pun rasa pelik sebab saya sorang2 jerk!!.... Ladang nak kata luas tak lah luas macam zoo tu.... Tapi... Bolehlah dari tiada apa2 aktiviti yang nak buat.... 

Selain ostrich, ada kambing, ayam, itik, unta, keldai yang sangat comel dan manja, iguana, kuda, dan ikan... Ikan tak pi ziarah... Sebab takut... Takut kat orang yang jaga ikan tu... Dan kuda plak dilepaskan begitu saja berkeliaran dalam ladang tu.... Takut gak bila kuda2 tu mai dekat... Hahahahah... Boleh gitu? Oh ya... Lama tak pegang camera gajah... La ni kalau guna pun bila time gila2 nak snap ja... Rindu plak... Lama dah tak buat sesi menembak yang menghasilkan gambar yang berkualiti... Tak pelah kalau tak de gambar tuan punya blog pun... Tak kan nak soh pakcik jaga kambing tolong snap? :P 









































































































































































































































































































No comments: