“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 14 November 2011

Visiting PPAS ~ Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor... New LIBRARY Building













12/11/11 ~ Malam sebelum tarikh ni... Dah try pusing2 rata cari Library State Shah Alam ni... Malangnya tak jumpe... Sebab berlagak pandai kan?? Kononnya pandai sangatlah area Shah Alam ni... Dan 3 tasik cari... Tak jumpe2... Dan at last... Jumpe jugak... Tak nak story panjang2... Tembak pic2 kat luar ni dengan D90... Dan gambar2 kat bawah ni.. Guna hp DNAVI jer... Kekekekekeke..... Library yang dikatakan menelan belanja RM71 juta... Dan kalau ada rezeki leh pi lagi ni dengan trip office next month... So, kita cite panjang next month lah yer... Kalau saya berkesempatan... InsyaALLAH.... :)










Gambar kat bawah ni lak dari hp CH saya... Rupanya kalau download ke lappy, size pic dia kecik... So, nak jugak letak gambar2 ni.... Saya tengah pulun snap gambar merata.... Perak!!! Tak penah tengok... Library ala2 shopping COMPLEX... Tapi, saya tak leh study kat sini... Bising.... Konsep umah lah katakan... Tapi BEST!!! Tahniah Selangor... Dan Tahniah jugak buat kawan2 saya yang bermastautin dalam lebry tu... Cayalah.... Ermmm.. LEBRY ALOQ SETAQ bila nak buat besar dan gah macam ni haa???.....



No comments: