“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 1 November 2011

NOVEMBER..... Rakam & ERASE !!!!

Perakam.... Sekadar gambar hiasan!!! :))


November 2011... Nombor yang cantik... 01.11.2011..... Perasan tak?? Macam tu jugaklah saya berazam untuk memajukan diri saya mulai bulan ni... Kadang2 rasanya setiap permulaan awal bulan saya tetap mengharapkan diri saya menjadi lebih baik dari bulan2 sebelumnya..... Ada keje2 yang belum saya selesaikan... Ada janji2 yang belum lagi saya lunaskan... Janji pada diri sendiri... Janji pada supervisor saya.... Saya tak sempat... :'( .... Ingat saya tak takut ka??? Saya sangat takut.... Oktober lepas... Walaupun masa saya terisi dengan sesi pembelajaran dan sesi meluaskan pandangan bersama kawan2... tetapi perjalanan Oktober adalah dirasakan terlalu lama.... Semua mood bercampur2... Bahagia... Derita... Marah... Gembira.... Semualah..... Tapi, jauh di sudut hati... Saya yakin dengan diri sendiri... Semua tu menjadikan saya lebih matang... dan lebih berani.....


Pagi tadi, saya telah memulakan langkah... Call pensyarah saya... Bersembang... Merungkaikan segala yang menjadi kesangsian pada diri saya... Plan untuk ke kelas dan seminar seterusnya... Walaupun... Rasa cuak... Kerana semuanya masih samar2... Tapi saya yakin... Untuk langkah seterusnya... Saya akan kuatkan usaha... Walaupun ada rasa kegusaran pada kayuhan dan langkah yang saya atur... Tapi saya pasti akan terus bergerak.... Call IPSIS... Call sumber kewangan saya... Semua tu untuk memulakan langkah2 saya seterusnya supaya terus melangkah dengan tiada halangan... Amin.... InsyaALLAH.....


Meeting hari ni... Di ARGUE oleh pengarah saya tentang tajuk thesis saya... Diberi cadangan tajuk lain di saat2 saya telah ada tajuk sendiri yang dah melepasi tahap LULUS di peringkat pembentangan proposal dengan FAKULTI... Saya telah lama dioffer.. Dan telah mendaftar... Tak kan saya perlu membuat balik bermula dari ZERO...??? Rasanya TIDAK... Saya dah PENAT.... Untuk ini... Saya perlu ada keyakinan pada diri sendiri... Sekalipun nanti akan ada insan2 yang meragui kemampuan saya... Tapi saya akan teruskan langkah yang telah saya mulakan ini.... InsyaALLAH.....


Saya tak nak story panjang2... Sebab sebenarnya NO IDEA pun... Cuma.. Hari ni.. Walaupun semangat saya kuat sikit... Tapi air mata ini jatuh jugak... Dan TERIMA KASIH buat CH yang selalu ada untuk mendengar keluh kesah saya... Moga2... Dia akan selalu mendengar keluhan saya... Dan tak jemu2... :) Ok.... Jom mula tongkoih lomoih..... Moga2.. di penghujungnya... Saya akan berjaya berKONVO lagi untuk tambah lagi 1 LINE mencukupkan 3 LINE pada lengan JUBAH KONVO saya.... Amin..... SMILE pleaseeeee!!!!!!!!!! Ngeeeeeeeeeeeeeeeee.....

No comments: