“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 14 November 2011

Kisah NANDOS & ABC Cokelat & Sekolah Saya!!!!

Jom KONGSI citer ngan saya!!!... Sekali lagi... Kena gerak ke Shah Alam untuk sesi kelas yang seterusnya... Kali ni hidup dah tak leh mewah2 lagi... Try check tiket flight untuk jadual kelas saya... November, Disember dan Januari... Firefly dan AirAsia... Kedua2nya... sedikit mendukacitakan!!!... So alternatif lain selain drive sendiri... Kenalah naik dan panjat bas... Dan pastilah sehingga sekarang.. Saya masih selesa dengan bas PANCARAN MATAHARI... :)... Walaupun masanya tak menentu.. Sat cepat, sat lewat... Tapi oklah kalau dihitung dari perbezaan price tiket, tambang kapai terbang dan drive sendiri yang sememangnya memerlukan kekuatan mental dan fizikal... Hehehe... Ape pun kalau terpaksa.. Kena jugak drive sendiri....


Kelas SABTU kan... So, jumaat tu... Plan asai dari kampung lagi... a.k.a Aloq Setaq dok tingin lama dah nak makan kat sini... Alhamdulillah... tertunai gak... NANDOS sedap ooo... I LIKE!!... So dari snap kedai ni tak bukak lagi sampai lah sempat makan... Sebelum tu, dari KL terus gerak ke Shah Alam... Bekfast... Dan ke IPSIS untuk ambik buku LOG... Ambik Sijil IGS Seminar yang saya attend 8 modul kat ARAU tu untuk defend proposal sem akan datang.. InsyaALLAH... Dan sempat jugak berurusan apa yang patut kat IPSIS... Plan asal memang nak ketemu dengan my SV, Dr. Shariff... Tapi tak sempat sebab dia ada appointment lain dan insyaallah, saya plan lepas ni dalam masa terdekat nak jugak ketemu dengannya dan bersoal dari hati ke hati... mata ke mata... Wakakakaka.... (Mode: ketaq nak jumpe jugak sebenarnya....)















Haa... OUR lunch kat sini... Yang bestnya... Minum rasanya 3 1/2 gelas air ice lemon tea... :P.. Hidangan tu Pedaihhhh!!! Tapi lagi pedaihh lagi sedap.. Kenyang!!! Alhamdulillah.... Sempat ja snap gambaq... Biaq penat galaih camera tak pa, asalkan ada gambaq.... Sebelum tu, sempat jugak survey2 camera compact / DSLR yang lebih kecik sikit untuk sesi travel macam ni... Tapi yang berkenan kat mata semua harga ribu2... So, lom berkemampuan lagi kot... Duit nak pakai kot len banyak lagi.. Nak perabih mengaji peringkat orang dewasa ni pun tak pasti lak bopa lama... Nak kata 3 tahun... Macam tak dipersetujui oleh SV saya jer... Tapi, acapkali CH dok suruh complete on time ni... Hehehe... Terpulang pada kecekalan hati jugaklah kot.... InsyaALLAH... try my best laaaa... Nak betoi2 janji tak berani sangat laaa....







Lepas settle pusing2 kat SUBANG PARADE ni... Saya check in hotel... Disuggestkan oleh member saya kat salah sebuah hotel area Seksyen 7, Shah Alam ni... Nak kata murah sangat.. Tak jugaklah... Ohhh... Tak sempat nak snap pic hotel tu... Tapi macam dok dalam bilik stor pun ada... Bukan apa.. Kalau murah oklah... Tapi ni kira kategori tak murah sangat... Tu yang merungut gak tu... Hehehehe... So, malamnya... Mai makan ABC cokelat lak kat Seksyen 2 Shah Alam ni.. Pasai sebelum ni memang penah makan dah.. Pastu tengok baru2 ni siaran dalam TV... Siap masuk TV lagi... So, tingat lak... Mai makan sekali lagi.... Manehhhh!!!!!!!



BAKSO ni lak... Tak leh lawan sedapnya BAKSO atas BILLION a.k.a City Point kat Aloq Setaq ni... Kat situ ja pun yang sedap... Tapi dah tingin nak makan lama dah... So order ja laaa... Oklah... Bolehlah tahan... Makan sampai licingggggg!!!!!!!!!!!!!! Alhamdulillah.... Kenyang.... Dan esoknya... Ke KELAS macam biasa... Pembentangan oleh PM Dato' Dr. RAY... Kalau kelas dia memang sangat best... Sikit pun tak terasa masa berjalan.... Dan lepas tu ada sesi discussion sesama batch dengan kelolaan oleh senior2 yang kami tak tau pun... Tapi, oklah sebab plan nak buat lepas kelas next month on MASTER TALK...



Hmmm.... Hari tu... Masa gambar2 ni dirakamkan.... Bertarikh.... 11/11/11.... Dalam hati masih berkira2.. Sangat cepat masa berlalu... 2 tahun pengajian MASTERs saya... Sekarang sambung ke peringkat seterusnya... Bopa tahun saya leh complete?? 3 tahun?? 4 tahun??? Tapi target saya... janganlah melebihi 4 tahun... Saya dah tua... Otak tak larat nak fikir dah.... Tapi, saya tau saya boleh buat seperti mana orang lain pun boleh... Habis ni... Saya dah tak mau dah ambik apa2 short course... Sangat jeles dengan kehidupan orang lain yang balik keje... Tak perlu fikir apa2... Tapi life saya... Terikat dengan semua macam ni... Walaupun inilah yang saya pilih..... Tak pe... Try jugak... Nak try bagi buleh jugak macam idola2 saya.... InsyaALLAH... Amin........................

No comments: