“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 14 November 2011

POSING Time With PENGANTIN.... :)

Tengok je gambar2 ni... Nampak macam yang bukan pengantin lebih OVER!! Hahaha... Biarlah.... Occay apa macam tu kan??? Gambar2 ni diambil kat belakang umah pengantin perempuan je... a.k.a ADIK IPAR kepada Cik Maizatul Miza dan saya, Murni Masreena !!! Wakakakakaka!!!! Biar pun cuaca panas terik... Sempat lagi posing2 walaupun muka berpeluh2.. Alahai.... Janji ada gambar saya!!!! Takde profesional photographer.. Just snap suka2... So... Tq to my partner yang sudi snap gambar iaitu... Muhamad Ikhmal!!!
















Pengantin agak susah nak senyum.. Tak macam orang pakai tudung itam macam kat bawah ni... Haa... orang tudung itam ni memang sangat murah dengan senyuman terutamanya bila di depan camera... Sat2... Masuk bakoi angkat sendiri ni.... Dia macam terOTOMATIK senyum bila depan camera... :P... So, tak banyak sangat gambar yang kami snap.... Kalau ikutkan hati macam nak buat sesi OUTDOOR shooting ja... Tapi tak leh lah nak over sangat kan? Ni kawasan umah orang... Lagipun... Ada beberapa buah keta dok tunggu nak konvoi balik sama dengan keta yang saya naik... Kena hormat orang gak lah... Hehehehehe.....

















Dah kot??? So, gambar2 kat sini.. Yang mana tiada gambar saya... Saya yang shoot... Dan sempat shoot pic Ikhmal ni... Habuan ucap TQ kat dia sebab melayan karenah over saya dan ATON.... Tq to alllllllll.................

No comments: