“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 14 February 2011

V.A.L.E.N.T.I.N.E.S. Day!!!

Dulu... Masa nak menjelang JANUARY 2011... Pernah jugak mengharapkan satu perubahan dalam hidup.. Agar menjadi lebih baik dari tahun 2010 ke tahun 2011... Cuma bila melangkah jer ke awal tahun 2011... Senyuman yang sepatutnya betandang... Menjadi kesedihan yang bertimpa2... Mungkin tak dinyatakan di sini... Hakikatnya... Dan adakalanya... Berendam air mata jugak.. Haha!!!
.
Masuk ja FEBRUARI... Ada on and off lah... But sebenarnya.. Hati ni dah macam agak kuat sikit... Dan sekarang... dah masuk pertengahan rasa alhamdulillah.. semakin better kalau nak dibandingkan dengan hari2 sebelumnya... Kadang2... Aku rasa... Menyendiri.. More better... Boleh kawal diri dari terlepas cakap... mengumpat... kata kat orang... mengutuk diri sendiri.. Heheh... So... moral of the story... Tumpukan keje sepatutnya... Asalkan kita tak ganggu orang... Kan?? Walaupun mungkin rasa sunyi pada mulanya... But lama2.. Oklah nanti... Paling penting... Apa2 pun kena sabar... dan terus sabar... InsyaALLAH... Allah akan mempermudahkan setiap langkah kita....

Hidup aku tahun ni... Begitu lembut sekali... Meaning... Smooth lah... Tak de benda2 yang drastik berlaku... Sekali sekala meskipun terasa keadaan diri yang penat tu datang bertandang... Tapi still lagi leh handle... Hujung minggu aku agak terisi... Dengan perancangan dan dengan famly... Alhamdulillah.. Dapat jugak membuat aku terlupa dengan keadaan yang bertimpa2... :).. Dan setiap kali terjatuh.. Aku selalu beranggapan... Yang sebenarnya aku sedang diuji untuk menjadi lebih baik dari yang sedia ada.... Insya-ALLAH....


Esok... 14hb feb... selalu kan orang cakap... Tak elok celebrate VALENTINE's DAY... Tapi... mungkin jugak... Lain manusia.. Lain fahamannya... Lately ni.. Aku selalu dok plan dengan famly aku... Plan yang ntah apa2... Makanlah.. Jalan sana sinilah.. Sedangkan budget bukan ada pun... Kena belajar hidup susah sikit ni... Sebab dah lama senang dah... Hehehe... But... Ada something jugak yang aku prepare untuk tarikh tu... 14 FEBRUARY 2011... Kalau ayah ada... genap age ayah 56 tahun.... Meaning that... Dia dah 5 tahun meninggalkan kami... Walaupun 5 tahun... Rasa macam baru jer.. Baru sesangat... Hmmm.. Kalau ayah ada, kami tetap akan celebrate birthday each other sekalipun dalam keadaan yang serba sederhana... Kalau aku tak meneruskan semua rutin ni... Siapa lagi kan???...

Apa nak coret lagi yer??? Gambar kat atas tu... Tak de kena mengena langsung ngan entry ni.. Hahaha... Saja ja masukkan.. Bosan2 kat bilik.. Mulalah pegang my sweet D90 dan snap ja apa yang aku rasa nak snap... Eh.. Tu pun satu proses pembelajaran yang bagus tu kan?? Ngeeeeee....

No comments: