“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 15 February 2011

Telah MEMILIKINYA... :P

14/02/2011 ~ Wajah HAPPY saya!!! Berbaju buruk.. Tapi tak mematahkan line tepi baju itu... Ngeh3x...
.
.
Mungkin jugak menjadi rezeki aku... Yang lama dok bertagak2 nak beli... Akhirnya dapat jugak... Dan untuk ini... Rasa diri sangat bertuah... Sebab.. Ramai yang support aku dari belakang... Terima kasih pada kalian... CH yang membuka peluang belikan aku gadget yang paling bermakna.. D90... Famly yang banyak merestui minat aku... Cikgu2 photographer yang banyak memberi komen dan tunjuk ajar secara PERCUMA... Dan jugak... kawan2 yang memberi sokongan dan ada jugak yang merungut dari belakang... Hehehe... Sekali pun macam tu... Aku tau korang mesti minat gila2 aku ni yang mungkin tak sepatutnya... Menyebabkan korang jugak bertuah!! Sometimes!!!
.




.
Tak nak bercerita panjang2... Tapi semua ni jadi hak milik aku pada tanggal 14/02/2011... Hari Valentine's Day... Paling penting... Di hari ulangtahun kelahiran arwah ayah... Jadi... untuk ini... untuk semua barang2 gadget yang aku dapat... senang nak ingat tarikh bila... Moga ALLAH mempermudahkan langkah aku untuk yang seterusnya... Antara minat, hobi dan kerjaya... Mak cakap... Kalau nak buat.. Buat betoi2... Bukan main2... Thanx untuk support semua tu... Tak kan lupa semua tu... Buat insan yang sering memahami... Thank you so much dear.... Becoz... Cuba memahami.. dan membenarkan untuk meneruskan minat ini.... Gambar makanan kat bawah ni... Try guna flash... Belum pandai lagi.. Semua masih control2 AUTO.... Tapi akan cuba berlajar bersungguh2... Amin.... Ohhh... PRACTICE MAKE PERFECT right??? Sekalipun terpaksa menggalas berat2!!!
.

No comments: