“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 1 June 2014

Majlis KENDURI Arwah, AQIQAH & Kesyukuran @ Teratak Peninggalan AYAHANDA

Bismillahirrahmanirrahim.....

30 Mei 2014 / JUMAAT baru2 ni... Famly saya mengadakan jamuan arwah, aqiqah anakanda ZARA HUMAIRA dan kesyukuran... Untuk semua2 yang tertangguh dan dikumpulkan sekali... Nak cite panjang lebar sangat... Dan tak banyak yang sempat saya snap pada hari tersebut... Ni pun yang mana berkesempatan saja.. Ada menu tambahan yang tak sempat ambik gambar... Kurma kambing pun tak ambik jugak... Huhuhuhu....

Sangat sibuk sewaktu hari kejadian tu.. Mana dengan si ZARA BATRISYA buat hal... Tak boleh berenggang... Asyik merengek jaaa.... Mana dengan nak kena jadi mandor dan cover all the function... Apa2 pun... Syukur alhamdulillah... Semuanya berjalan dengan lancar... Menu masakan... Dapat pujian... Tuan umah tak sempat nak menjamah... Bukanlah tak de masa sangat... Tapi slalu macam ni laa... Tuan umah kenyang bila tengok tetamu makan...

Kami pasang 2 buah khemah... lebih kurang 400 orang jugak yang datang... Terima kasih buat semua yang hadir dan membantu melancarkan majlis... Terutamanya Mcik Pah dan Chik yang tiba2 menjadi tukang masak bidan terjun... Pada kawan2 yang datang membantu melancarkan majlis dan buat keje2 last minute... Jasa kalian sangat dihargai... 

Tentatif secara tak langsung:
  • Kol 11 - Bacaan Yasin - Orang Perempuan
  • Lepas Solat Jumaat - Tahlil  - Orang Lelaki
  • Jemputan/Jamuan - Rasminya kol 11 - 5
  • Tak rasminya sampai kol 10 malam...... :)

Hai.... Dah masuk JUN... Semoga terus2an diberi kerahmatan... Amin.......























































































































































































































































No comments: