“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 14 June 2014

ALLAH Knows BETTER...

***Sewaktu saya mengUPDATE entry ni... Jari jemari saya sedang wasap dengan sorang kenalan lama since degree dulu... Hari ni hari engagement dia... Tahniah dear.... Dalam perbualan kami... Ada yang betul2 menyentuh hati saya... Betullah... Sangat hebat dugaan untuk saya... Alhamdulillah... Semakin kuat Allah uji... Semakin nampak jalan yang sebenarnya masih luas terbentang di hadapan....***

CRUMPLE.... Lately ni remaja2 muda... Sangat suka menggayakan fesyen2 baru... Berminat dengan crumple ni sebab mudah dan tak perlu iron... Even, saya sebenarnya seorang yang mementingkan kekemasan dan iron yang lendid pada baju... I like... Tapi bila memikirkan senang untuk travel dan mudah nak pakai... Why not kita try.. Kan?? Kebetulan adik saya tak menggemari kale coklat ni... Sila bagi pada kakak yang tidak banyak cerewet tentang kale2 tudung ni... Kihkihkih.... Meh kita teraiii..... Hasilnyaaaa.... Tadaaaaaa........






















And this story is all about our family ghatering.... Cake tu suppose kena tulis FAMILY GHATERING dan bukannya HAPPY BELATED BIRTHDAY.... Tak faham sungguh si Aton ni... Anyway... Tq for belanja us!!!

Mereka semua tiada pertalian darah kekeluargaan... Tapi kehadiran mereka adalah lebih dari sebuah ikatan kekeluargaan..... Terima kasih semua.... AYAH mesti tersenyum melihat ikatan kekeluargaan hasil dari didikan ayah.. We love u so much ayah.... 







































































































































































































































































No comments: